zelfdunkquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oww..
Maar dan moet je je JUIST door al deze onweerstaanbare mannen laten verwennenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*proestquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:26 schreef XQZ-me het volgende:
en weer ben ik er weg van......even sprinten naar mijn bus 10:35, tjah dat moet nog wel te doen zijn!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.haije!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoiequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:26 schreef XQZ-me het volgende:
en weer ben ik er weg van......even sprinten naar mijn bus 10:35, tjah dat moet nog wel te doen zijn!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.haije!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar moet je altijd een blik van hebben staanquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
*proest
waarom heb jij onweerstaanbare mannen thuis?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jah... ikke!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
*proest
waarom heb jij onweerstaanbare mannen thuis?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee hoor, die heb ik niet nodigquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar moet je altijd een blik van hebben staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ben jij meervoud?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jah... ikke!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik en Penisquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:28 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ben jij meervoud?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:27 schreef Mobster273 het volgende:
oeh, 1 postnummer verschil, en toch in een andere tijdzoneom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bij mij zit ie gewoon vastquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:28 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik en Penisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
leeft ie nog wel ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:29 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
bij mij zit ie gewoon vast
en hij heeft geen eigen wilom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1e ben ik het eens.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:29 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
bij mij zit ie gewoon vast
en hij heeft geen eigen wilom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat is dan wellicht wat overdrevenquote:
ik oko!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:30 schreef -Marc- het volgende:
Ik heb honger!
hij deed het vannacht nog primaquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:29 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
leeft ie nog wel ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb nog wel een maagd om te offeren?.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:30 schreef -Marc- het volgende:
Ik heb honger!
ODOL?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hij deed het vannacht nog primaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb hem prima onder controlequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
1e ben ik het eens.
2e valt te betwisten!
Nu muis je met links?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hij deed het vannacht nog primaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar krijg ik alleen maar meer honger van...quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een maagd om te offeren?.
dat is 's ochtends...quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ODOL?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed afgerichtquote:
Kan die ook kunstjes?.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goed afgerichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goed afgerichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze is zwanger is dat een probleem?.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Daar krijg ik alleen maar meer honger van...
hij doet imitaties, van fonteinen enzoquote:
extra voedsel, moederkoeken enzoquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:32 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hij doet imitaties, van fonteinen enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Smaakt naar gehaktquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:32 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
extra voedsel, moederkoeken enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik richt ook vaak in het gezichtquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
hij praat nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook de de Boertjes?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Daaromquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hij praat nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoewel, de de Boertjes ook nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ook maar eens proberen danquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Smaakt naar gehaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar heb je nou een vriendin dan of hoe zit dat?.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daaromom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zal het hem eens proberen aan te lerenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daaromom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tubcum?.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
wie kan er eigenlijk OVER zich heen spuiten
net nog op de wcquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
wie kan er eigenlijk OVER zich heen spuiten
Mijne is net zoeen Magic Twistyquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:34 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik zal het hem eens proberen aan te lerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is een beetje lastig te destilleren uit mijn geweldig consequente mededelingen daarover hequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar heb je nou een vriendin dan of hoe zit dat?.
met een touwtje ook?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mijne is net zoeen Magic Twistyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dat was het niet..quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mijne is net zoeen Magic Twistyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die heet wel zo volgens mijquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee dat was het niet..
Hoe heet zoeen wormpje met ontzichtbaar draadje alweer?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ininmini?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee dat was het niet..
Hoe heet zoeen wormpje met ontzichtbaar draadje alweer?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die heet wel zo volgens mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niet per sequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb er een filmpje van gemaakt. zien?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:35 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
is een beetje lastig te destilleren uit mijn geweldig consequente mededelingen daarover heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik laat het volledig aan jouw fantasieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit heul geen draadje aan, hij luistert je weets!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:35 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
met een touwtje ook?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hier is het linkjequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
niet per seom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen hits op Googlequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die heet wel zo volgens mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
laten we iig vooropstellen dat ik in de loop der tijd een hoop lulverhalen over mezelf heb opgehangen op dit forumquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad nogal vaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Je goed recht zo heb ik hier ook een jaar rond gelopenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar een sex buddy dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan is het er ook geen eenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zit heul geen draadje aan, hij luistert je weets!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toch jammer, want bij vlagen ben ik wel is serieus geïnteresseerdquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:37 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
laten we iig vooropstellen dat ik in de loop der tijd een hoop lulverhalen over mezelf heb opgehangen op dit forumom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat ik over mezelf zeg, neem het altijd met een korreltje zoutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heul welquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan is het er ook geen eenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb nog zo'n ding thuis liggen, ik zal wel eens kijken of het kaartje er ook nog aan hangtquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geen hits op Googleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tenmisnte niet die daarop wijzen!.
*komt klaarquote:
een openbaar forum is echter wat mij betreft niet de plek om mensen te leren kennenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Toch jammer, want bij vlagen ben ik wel is serieus geïnteresseerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
liev klein konijntje had een vliegje op zijn neus
doe dat eens nietquote:
ViViquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
doe dat eens niet
of iig niet hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en je spoot tegen zijn anus?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
liev klein konijntje had een vliegje op zijn neus
* Niet eens.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
een openbaar forum is echter wat mij betreft niet de plek om mensen te leren kennenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik probeerde in zijn neus te spuiten hihiquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en je spoot tegen zijn anus?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
of probeerde je de vlieg te raken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WieWie?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:40 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ViViom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat magquote:
Tenminste niet om hier je heule levensverhaal op te hangen.quote:
gemist?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik probeerde in zijn neus te spuiten hihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik heb nog zo'n ding thuis liggen, ik zal wel eens kijken of het kaartje er ook nog aan hangtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jaja...quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tenminste niet om hier je heule levensverhaal op te hangen.
Maar mensen te leren kennen en middels mailen of meer prive gerichte middelen NOG beter te leren kennenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jah ik raakt zijn oog en nu is liev klein konijntje blindquote:
fo·rum (het ~, fora/~s)quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
een openbaar forum is echter wat mij betreft niet de plek om mensen te leren kennenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
die heb ik nooit gehadquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan maak ik een foto van mijn Furbyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ok, dan nemen we meteen Erwin XQZ-me en alle anderen meequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jaja...
kom maar keer naar Eindhoven mee uitgaan danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik voor de driedequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:43 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.
ik ga voor de 2deom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
killer sperm...quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jah ik raakt zijn oog en nu is liev klein konijntje blindom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik welquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die heb ik nooit gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En als ik hem kan vinden ook mijn Tamagotchiquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kostte toen nog 100 guldenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vergeet VASND niet!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ok, dan nemen we meteen Erwin XQZ-me en alle anderen meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel de originelequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En als ik hem kan vinden ook mijn Tamagotchiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
daar heb ik geen slaapplaats voor, misschien bij Erwin nog wel om het goed te makenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ok, dan nemen we meteen Erwin XQZ-me en alle anderen meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En als ik hem kan vinden ook mijn Tamagotchiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daar heb ik geen slaapplaats voor, misschien bij Erwin nog wel om het goed te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
killer sperm...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop