Het was een aanvulling op jou Gebsiequote:Op donderdag 1 juni 2006 09:20 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik heb geleerd van mijn foutenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uiteraard!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mag ik je kinderen hebben?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waarom? wil je weer oefenen voor als je ze dadelijk zelf hebt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mag ik je kinderen hebben?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is wel een goed idee!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En als je een foto post ook je vrouw?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel mooi dat die topicnrs gewoon 1 verschillenquote:
een beetje goede topic reporten hequote:
Ow gelukkig maarquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het was een aanvulling op jou Gebsieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet een aanvalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*bashtquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oke, oke, stop the bashing, I'm leaving allreadyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
goede timing heet datquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wel mooi dat die topicnrs gewoon 1 verschillenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heul nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
uiteraard!
Alleen loving ppl!
Maar niet too lovingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan was hij toch echt eerder!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wel mooi dat die topicnrs gewoon 1 verschillenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oke, oke, stop the bashing, I'm leaving allreadyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil ook kinderenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heul nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
M'n vriendin wil ook al wel alleen nog niet zwanger, niet handig met school enzo.
Dus prima oplossing ditom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
toch oefenen dusquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heul nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
M'n vriendin wil ook al wel alleen nog niet zwanger, niet handig met school enzo.
Dus prima oplossing ditom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat schijnt hier alleen geen argument te zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
eerlijk eerderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zo gebs, zo websquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:22 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik wil ook kinderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan nemen wij ze samen overquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:22 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik wil ook kinderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uhuquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zo gebs, zo websom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zei toch dat ik eerder wasquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
allebei 1...quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan nemen wij ze samen overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
overtuig jij mijn vriendin, dan neuk de jouwequote:Op donderdag 1 juni 2006 09:24 schreef Gebs het volgende:
[..]
uhuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zo gebs, zo websom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien is ze wel vet lelijk enzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:24 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
overtuig jij mijn vriendin, dan neuk de jouweom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop