Ben ik een keer expres niet grappig, ga je zo doen.quote:
geloof me, jij bent niet expres niet grappig, je bent het gewoon nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:26 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ben ik een keer expres niet grappig, ga je zo doen.
Ik zeg dat, als je dat alleen al sletterig vindt...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:25 schreef Woldo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik preuts ben? Zie jij dat ergens staan? Het is gewoon de definitie van een slet. Ik hou er wel van hoor, hoe meer naakt hoe beter.
Mensen die niet kunnen lezen..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zeg dat, als je dat alleen al sletterig vindt...![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:28 schreef Scorpie het volgende:
Bwoh gek, wie zet het hek zo wijd open, doe het hek dicht voordat de rest van de koeien ontsnapt!
Ben toch bang dat het niet alleen de mijne is, maargoed.. 't zal wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is JOUW definitie, niet de mijne. Begrijpend lezen is gwoon moeilijk he?
idd, het zal welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:30 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ben toch bang dat het niet alleen de mijne is, maargoed.. 't zal wel.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:34 schreef Boondock_Saint het volgende:
Vraagje aan beide dames: Wordt de mannelijke Fokker die het best voor jullie opkomt gepijpt?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
En dan nu je volgende domme vraag a la FuifDuif?![]()
Boeie of je haar kent, we mogen zelf wel weten waarom of voor wie we opkomen, niet? Voor mijn part was het precies andersom geweest en iemand noemde bee een hoer alleen maar omdat er een bee.rar over het net gaat had ik precies zelfde reactie neergezet....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:39 schreef Woldo het volgende:
Grappig. Ik ken Queen Bee in RL, dus dan kom ik voor haar op, al kan ze het best zelf. Als ze iemand was die ik niet kende had het me geen reet geinteresseerd.
Wat begrijpen we niet precies aan zijn debiele topicjes en vragen? Laat het hem lekker aan zijn moeder vragen als ze zo normaal zijn...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:44 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
![]()
FuifDuif stelt nooit domme vragen, hij wordt gewoon vaak niet begrepen![]()
Zag je dat, ik schreef het gewoon op![]()
Oprechte kerel die je me daar bentquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Boeie of je haar kent, we mogen zelf wel weten waarom of voor wie we opkomen, niet? Voor mijn part was het precies andersom geweest en iemand noemde bee een hoer alleen maar omdat er een bee.rar over het net gaat had ik precies zelfde reactie neergezet....
Mail ijsmeis maar ff, zij zegt gul te zijn met dit soort fotosquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:48 schreef _HSJ_ het volgende:
ik heb nog steeds die ijsmeis.zip niet gezien
nog het verhaal erover gehoord
Ik ben oprecht jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:50 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Oprechte kerel die je me daar bent
Nvm.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:50 schreef SolidasRock het volgende:
Mail ijsmeis maar ff, zij zegt gul te zijn met dit soort fotos
Z'n moeder begrijpt hem ook nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat begrijpen we niet precies aan zijn debiele topicjes en vragen? Laat het hem lekker aan zijn moeder vragen als ze zo normaal zijn...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |