Nee ik ben te lui en hij had zelf eens een grappige tekst verzonnen en wilde dat wel op mn profiel zetten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus Woldo maakt een verhaaltje en hij verandert uiteindelijk een paar dingen zodat het op jou zou moeten slaa, want oh oh oh, jullie zijn bijna een en dezelfde persoon, zo blijkt.
Ben jij zo oncreatief dat je niet eens iets zélf over jezelf kan vertellen? Weet je je eigen naam nog wel of is dat ook te moeilijk?
Ik 'verzin' dan ook geen verhaaltjes. Dus ik hoef ook heul niet creatief te zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef Woldo het volgende:
[..]
Waarom zou ik creatief zijn als jij het niet bent, ze zeggen altijd dat je niveau daalt tot die van de tegenstander. Verklaard veel nu jij er bent.
Tsk, ik geef mijn foto's gratis vrij. Dat is heul niet hoerig, eerder gul.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee ik ben te lui en hij had zelf eens een grappige tekst verzonnen en wilde dat wel op mn profiel zetten.
Daarbij, wie staat er naakt op het internet? En dan mij hoer noemen, denk dat jij dichter in de buurt komt.
Verder heb ik helemaal geen behoefte om mezelf verder te verdedigen of "terug gaan schelden" oid.
Ik heb verteld hoe het zit, en daar laat ik het bij mits er normaal gesproken wordt
![]()
Das gewoon een slet zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk, ik geef mijn foto's gratis vrij. Dat is heul niet hoerig, eerder gul.
En over dat zelf verdedigen. Geen zin, maar toch doe je het. Elke keer weer
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk, ik geef mijn foto's gratis vrij. Dat is heul niet hoerig, eerder gul.
Er is een verschil tussen willen en kunnen.quote:
Klopt. Ik wil het niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:22 schreef Woldo het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen willen en kunnen.
Correctie: Haar exvriend heeft de fotos online gezet zonder haar toestemming, is ze dan nog steeds een hoer in je ogen? Daarnaast AL zou ze haar fotos vrijwillig uploaden, so what? Waarom is ze dan alsnog een hoer?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Daarbij, wie staat er naakt op het internet? En dan mij hoer noemen, denk dat jij dichter in de buurt komt.
Of zichzelf graag laat zien. Hetzij door dus naakt fotos te maken, cammen, etc etc..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk. Een slet is iemand die met iedereen naar bed gaat, meneertje
Heul niet woar. Trut.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:22 schreef Woldo het volgende:
[..]
Of zichzelf graag laat zien. Hetzij door dus naakt fotos te maken, cammen, etc etc..
Hehe. Dat trut mag je tegen je moeder zeggen. Noem me maar een klootzak ofzo, past meer bij me.quote:
pppfffrrrrt...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:22 schreef Woldo het volgende:
[..]
Of zichzelf graag laat zien. Hetzij door dus naakt fotos te maken, cammen, etc etc..
Als je niet grappig bent, probeer het dan ook niet te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:24 schreef Woldo het volgende:
[..]
Hehe. Dat trut mag je tegen je moeder zeggen. Noem me maar een klootzak ofzo, past meer bij me.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:25 schreef Woldo het volgende:
[..]
Als je niet grappig bent, probeer het dan ook niet te zijn.
waarom probeer jij het dan de hele tijd?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:25 schreef Woldo het volgende:
[..]
Als je niet grappig bent, probeer het dan ook niet te zijn.
Wie zegt dat ik preuts ben? Zie jij dat ergens staan? Het is gewoon de definitie van een slet. Ik hou er wel van hoor, hoe meer naakt hoe beter.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
pppfffrrrrt...![]()
Preuts hoor als je dat al sletterig vindt.
Ach, ik ben blij dat Woldo dat vind. Ik hoef hem niet naakt te zien heur.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
pppfffrrrrt...![]()
Preuts hoor als je dat al sletterig vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |