Maar point is, juillie proberen mij de grond in te trappen omdat ik zou jatten, dat ik dus zooo triest benquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
gotver... nu raak ik de draad compleet kwijt...![]()
Wil je niet teveel in de war brengen, denk je dat je het aankunt?quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wil je niet teveel in de war brengen, denk je dat je het aankunt?
Ja maar die plast ook doodleuk tegen een bar aan terwijl hij een biertje besteld en schamen? Ho maar weer...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar point is, juillie proberen mij de grond in te trappen omdat ik zou jatten, dat ik dus zooo triest ben![]()
Maar wat is iemand dan wel niet die loopt te zeiken dat mensen zijn tekst jatten terwijl hij degene is die jat dan![]()
Da's toch wel een grapje hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja maar die plast ook doodleuk tegen een bar aan terwijl hij een biertje besteld en schamen? Ho maar weer...
Dan heb jij het ook nog steeds gejat.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar point is, juillie proberen mij de grond in te trappen omdat ik zou jatten, dat ik dus zooo triest ben![]()
Maar wat is iemand dan wel niet die loopt te zeiken dat mensen zijn tekst jatten terwijl hij degene is die jat dan![]()
Das normaal in Spanje of tijdens de TT in Assen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja maar die plast ook doodleuk tegen een bar aan terwijl hij een biertje besteld en schamen? Ho maar weer...
sbs camping publiekquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:08 schreef Woldo het volgende:
[..]
Das normaal in Spanje of tijdens de TT in Assen.
Ik heb het niet gejat, Woldo heeft het eigenlijk zelf op mijn profiel gezetquote:
Dit was gwoon in nederland en ik bedoel dus absoluut niet buiten of zo maar gwoon binnen tussen de barkrukken (nou, optimisch genomen dan he)quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:08 schreef Woldo het volgende:
[..]
Das normaal in Spanje of tijdens de TT in Assen.
Het zijn gewoon allemaal kuthoerenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Schep jij eens duidelijkheid? Heeft kasta het gejat of queen of woldo
Dus Woldo maakt een verhaaltje en hij verandert uiteindelijk een paar dingen zodat het op jou zou moeten slaa, want oh oh oh, jullie zijn bijna een en dezelfde persoon, zo blijkt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb het niet gejat, Woldo heeft het eigenlijk zelf op mijn profiel gezet![]()
Oh wacht, Woldo is net zo oncreatief als mevrouw.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:16 schreef Woldo het volgende:
Ijsmeis, ga ff foto's maken ipv te zeuren.
Nee, want ze hangen. Dat willen we niet zien he...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:16 schreef Woldo het volgende:
IJsmeis, ga ff foto's maken ipv te zeuren.
Waarom zou ik creatief zijn als jij het niet bent, ze zeggen altijd dat je niveau daalt tot die van de tegenstander. Verklaard veel nu jij er bent.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh wacht, Woldo is net zo oncreatief als mevrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |