RSI en druk met school.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk gestopt met modden? Als dat hier niet valt uit te leggen, sla me vraag dan maar over of zo
ok, vind het wel jammer, ElisaB weg, jij weg, Lupa weg, Mirage weg....quote:
I'm Backquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ok, vind het wel jammer, ElisaB weg, jij weg, Lupa weg, Mirage weg....![]()
Maar toch tof dat je doorpost
Ja het leven wordt wel hard met al je Fok idolen die stoppen he?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ok, vind het wel jammer, ElisaB weg, jij weg, Lupa weg, Mirage weg....![]()
Maar toch tof dat je doorpost
Mag ik een knuffel van je?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:27 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ja het leven wordt wel hard met al je Fok idolen die stoppen he?
Kreeg net haar zip, denk niet dat ze daardoor geadoreerd wil worden dus laten we dat maar niet doen hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:28 schreef n00cL30n het volgende:
+3 Mod request, adoreer hier IJsmeis?
Oef...die was onder de gordelquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kreeg net haar zip, denk niet dat ze daardoor geadoreerd wil worden dus laten we dat maar niet doen he
Als dat over die zip gaat, zo triest ben ik niet, sorryquote:
Laat de jouwe (de echte fotos dan he) maar eens zien, dan kan dit topic vrijwel meteen dichtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kreeg net haar zip, denk niet dat ze daardoor geadoreerd wil worden dus laten we dat maar niet doen he
Die fotos is zij echt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Laat de jouwe (de echte fotos dan he) maar eens zien, dan kan dit topic vrijwel meteen dicht
Maar blijkbaar wel triest genoeg voor het jatten van profielbabbel en fotosquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als dat over die zip gaat, zo triest ben ik niet, sorry
Mijn foto's zijn echt, de foto's die door mij gepost zijn dus. Ma jojo heeft zelf Juanita haar foto gepakt en die gepost. Dus ga niet op mij lopen kankerenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Laat de jouwe (de echte fotos dan he) maar eens zien, dan kan dit topic vrijwel meteen dicht
En die profiel tekst is van Woldo, Kastaetc heeft hem zelf gejatquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar blijkbaar wel triest genoeg voor het jatten van profielbabbel en fotos![]()
Ja, als je wil kankeren weet dan waar je het over hebt okayquote:
Sorriequote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn echt, de foto's die door mij gepost zijn dus. Ma jojo heeft zelf Juanita haar foto gepakt en die gepost. Dus ga niet op mij lopen kankeren![]()
Nee, kijk een paar post naar bovenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sorrie![]()
Maar wel triest genoeg om profielbabbel te jatten ( <- zo goed nu?)
gotver... nu raak ik de draad compleet kwijt...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En die profiel tekst is van Woldo, Kastaetc heeft hem zelf gejat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |