Haten is verlaten, jeweetquote:
Waar staat ze in het water?quote:Op donderdag 1 juni 2006 04:55 schreef ma_jojo het volgende:
Het is weer zover, we hebben er een nieuwe aandachtsgeile user bij!.
Na MaRySe, Jett, EmmyKuhhhhhhh, SHE en ikzelf natuurlijk is er nieuwe opvolgster, genaamd Queen_Bee.
Adoreer hier haar kont.
[afbeelding]
Ik ben al obsessed samen met haar. Nu jullie.
Mocht ze willen dat dat haar kont is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 04:55 schreef ma_jojo het volgende:
Het is weer zover, we hebben er een nieuwe aandachtsgeile user bij!.
Na MaRySe, Jett, EmmyKuhhhhhhh, SHE en ikzelf natuurlijk is er nieuwe opvolgster, genaamd Queen_Bee.
Adoreer hier haar kont.
[afbeelding]
Ik ben al obsessed samen met haar. Nu jullie.
Hey, respect voor stylo. Als zij broeken wil dragen die in 1998 'in' waren, die je kan kopen op de Albert Cuyp voor 3 voor een tientje, respecteer datquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 04:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Mocht ze willen dat dat haar kont is.
Jawel, zo dwing ik respect af bij mijn enige vrienden, virtuelequote:Op donderdag 1 juni 2006 05:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik moet het toch vragen
Heb je het nou echt nodig om andere mensen naar beneden te halen om je over jezelf goed te voelen? Dat heb je toch niet nodig, zo erg kan het niet met je gesteld zijn![]()
Je bonzi buddy? zit die ook op fok?quote:Op donderdag 1 juni 2006 05:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jawel, zo dwing ik respect af bij mijn enige vrienden, virtuele.
MIEN GOTTT, m'n beste vriendjequote:Op donderdag 1 juni 2006 05:04 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Je bonzi buddy? zit die ook op fok?
[afbeelding]
Cerrrrrrrrrrrroel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 05:04 schreef cerror het volgende:
Who gives a feck.
Daar staat mn kont ook nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 05:08 schreef Clourhide het volgende:
[..]
(PS en ik heb het vorige topic ook gelezen)
Zo schattig als meisjes dat zeggenquote:Op donderdag 1 juni 2006 05:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik adoreer mezelf omdat ik gewoon zo leuk benEn het mij geen fuck uitmaakt wat anderen denken. Ik moet dan ook altijd hard lachen als mensen iets doen waarvan ze denken dat ik er wakker van ga liggen
En haten is niet verlaten hoor, haat maar een end weg![]()
Ik denk dat jij de gewoontes hier op Fok! nog niet echt begrijpt...quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 05:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zo schattig als meisjes dat zeggen
maar jezelf wel slaap huilen dat is helemaal zo lief![]()
Ik trek het me niet eens aanquote:Op donderdag 1 juni 2006 05:12 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de gewoontes hier op Fok! nog niet echt begrijpt...![]()
Je moet je het niet zo aantrekken, dit is alleen maar gelach met "newbies".![]()
Ik lees langer mee dan ik een acc hebquote:
Dat was je idd nog vergeten ja domme jij. Het is nog niet te laat hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 05:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik lees langer mee dan ik een acc heb![]()
Vandaar misschien dat ik bij aanmelding mn tieten niet liet zien![]()
Hoe kwam dat ookw eer tot stand. Iemand trapte erin en sindsdien proberen jullie het bij iedereen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 05:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat was je idd nog vergeten ja domme jij. Het is nog niet te laat hoor.
Laat je tieten eens zien.
Weet ik veul, ik ben eigenlijk ook maar een kutnewbiequote:Op donderdag 1 juni 2006 05:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hoe kwam dat ookw eer tot stand. Iemand trapte erin en sindsdien proberen jullie het bij iedereen?![]()
Wat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 05:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Zijn hier ook mensen die achter iemand zn gegevens kunnen komen via een account?![]()
![]()
Iemand die stoer te lopen doen dat ie me wil hacken, wil m zn mond snoeren door te laten weten dat ik zn gegevens hebquote:
Ik zei waar, niet waarom!quote:Op donderdag 1 juni 2006 04:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hey, respect voor stylo. Als zij broeken wil dragen die in 1998 'in' waren, die je kan kopen op de Albert Cuyp voor 3 voor een tientje, respecteer dat.
Oh die "stalker" ? Nee, dat kan niet. Maar waarom zou je dat willen, negeer die gast gewoonquote:Op donderdag 1 juni 2006 05:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Iemand die stoer te lopen doen dat ie me wil hacken, wil m zn mond snoeren door te laten weten dat ik zn gegevens heb![]()
Dat kan wel, alleen ik kan het nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 05:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh die "stalker" ? Nee, dat kan niet. Maar waarom zou je dat willen, negeer die gast gewoon![]()
Meid je maakt wat meequote:Op donderdag 1 juni 2006 05:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat kan wel, alleen ik kan het niet![]()
Omdat iks chijtziek van hem word. Heb al op ignore, maar nu communiceert ie via een vriend van hem en hij wil mijn excuses ofzo lol
Sterf![]()
Msn is niet te hackenquote:Op donderdag 1 juni 2006 05:36 schreef Queen_Bee het volgende:
En daarbij heb ik net een nieuwe MSN, en stel dat ie echt kan hacken, dan mot ik weer een nieeuwe aanmaken hehe
Ja het is wat. Het is echt niet makkelijk hoorquote:
Cracken danquote:Op donderdag 1 juni 2006 05:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Msn is niet te hacken. Hooguit heul misschien te cracken maar het lijkt me niet dat mensen met het iq van een winterpeen dat kunnen.
* NanKing diepe medelijde voelt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 05:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja het is wat. Het is echt niet makkelijk hoorAl die kerels op internet die me lastig vallen, en al die wijven die me komen lopen ahten enzo
![]()
het is zwaar, eerlijk waar, zwaar![]()
Als jij een goed wachtwoord neemt, en daarbij een goede geheime vraag is er niets aan de hand.quote:
Aww dank je wel, zoals je al door had geef ik veel om wat mensen van internet van me vinden, vandaar dan ook dat ik het zeer waardeer dat je medelijden met me hebtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |