Alleen als ze hem aan zijn tanden moeten indentificerenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
dit is toch die dude van de nvd???
[afbeelding]
Kinderfilms / kinderen in de hoofdrolquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Verder zie ik:
-Karate Kid 1,2,3
-Home Alone 1,2,3
Partypuntquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:07 schreef Die4iT het volgende:
party programma 20 speerpunten
nr 9. Kinderen mogen vanaf twaalf jaar seksuele contacten aangaan.
ow gek de fik erin of martelen
hij wilt kinderdag een vrije dag makenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vroeger heette dat toch nog Valentijnsdag?
EUHRMMMMMquote:8.9 Een gevangene mag een klein huisdier (celdier) houden.
Dit gaat niet op voor gevangenen die een dier hebben mishandeld. Geschikte dieren zijn bijvoorbeeld cavia's en hamsters.
Die onderste zijn oud en versleten, oftewel vergane gloriequote:Op donderdag 1 juni 2006 04:42 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ik zie geen illegale pics![]()
Of is zoiets nu ook al illegaal:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:
of er nou een stieren of mensen zwans in heeft gehangen interesseert me geen ene fuck.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:08 schreef Geqxon het volgende:
Maar wie wil er nou rundvlees eten als dierenseks legaal word. Dat eet lekker, als je er aan denkt dat er waarschijnlijk al tientallen mannen hun swans in dat beest hebben gehangen
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft wel zo'n coole zingende aars
Druk dan op het topic voor pedofielen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:08 schreef Ladylike het volgende:
lekker topic:
http://www.nvd.nu/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?board=Over_de_NVD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |