SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Xrenity op 04-06-2006 12:13:21 (spoiler tags :+) ]
Xrenity toch, ben je nou zo blind of..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:25 schreef kipknots het volgende:
Voor de mensen die te lui zijn om op de link te klikken, de seizoenen in Zelda:
[afbeelding]
lente
[afbeelding]
zomer
[afbeelding]
herfst
Spoilers enzo... Werd de vorige keer over geklaagd, is het dan zo moeilijk om het tussen spoiler tags te zetten?quote:Op zondag 4 juni 2006 10:29 schreef Xrenity het volgende:
Seasons pretty much confirmed. van Snow @ GAF
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:* Hiermee worden zowel graphics als physics geproduceerd die dicht tegen de realiteit liggen.
De graphics worden toch altijd beter naarmate de devs een systeem beter leren kennen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daarnaast zegt hij dat de graphics die de chip produceert veel beter gaan worden naarmaten de console bestaat. Dus graphics hoertjes mogen rustig wachten voor de wii.
Deze 2 plaatjes zijn al spoilersquote:Op zondag 4 juni 2006 11:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Spoilers enzo... Werd de vorige keer over geklaagd, is het dan zo moeilijk om het tussen spoiler tags te zetten?
De vorige keer waren er 2 mensen die erover klaagden, over precies hetzelfde.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Deze 2 plaatjes zijn al spoilersWeer wat geleerd dan
Zoveel boeide het me ook niet. Maar ik heb besloten eigenlijk niks meer te kijken of te lezen van Zelda en er helemaal zonder enige info in te gaan.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De vorige keer waren er 2 mensen die erover klaagden, over precies hetzelfde.
dan is het waarschijnlijk verstandig om het hele internet te mijden als de pest.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zoveel boeide het me ook niet. Maar ik heb besloten eigenlijk niks meer te kijken of te lezen van Zelda en er helemaal zonder enige info in te gaan.
Dat gerucht is trouwens al vrij oud. Was eerst zo dat nintendo samen met een ander bedrijf een soort uitgebreide dvd standaard had gemaakt waar 24gb op kon en dat is al een jaar geleden ofzo dat dat werd gezegd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarvoor?? Voor de High res megatextures? En de 1080p FMV's?
Dat + de bijbehorende controllers was nog de mooiste mock-up.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
, kon het niet laten..
Ik ook nietquote:Op zondag 4 juni 2006 13:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat + de bijbehorende controllers was nog de mooiste mock-up.
Maar wel met een cartrage slot!quote:Op zondag 4 juni 2006 14:39 schreef Chanty87 het volgende:
Of een veredelde N64 zonder cartridge ingang...
Denk dat chibibo meer doelt op het feit dat ze niet eens de moeite hebben genomen om uit te zoeken hoe je cartridge schrijft. Dan is je nep design wel heel snel ontkracht natuurlijk. cartrage...quote:Op zondag 4 juni 2006 15:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja, aan de voorkant maar niet de bovenkant dus. Bijdehand![]()
Oh, nu zie ik het.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:25 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Denk dat chibibo meer doelt op het feit dat ze niet eens de moeite hebben genomen om uit te zoeken hoe je cartridge schrijft. Dan is je nep design wel heel snel ontkracht natuurlijk. cartrage...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |