Dat is misschien leuk voor een MMO, maar niet voor Zelda, imoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:08 schreef BMH het volgende:
Mij lijkt een dag & nacht cyclus in real time wel lachen voor zelda. Stel je voor dat je echt 's nachts MOET gamen wil je alle pieces of heart krijgen.. En nee, je kunt niet de klok vooruit zetten omdat die geregeld word via connect 24.
klinkt op zich leuk, maar niet iedereen heeft zin om 's nachts verplicht te gamen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:08 schreef BMH het volgende:
Mij lijkt een dag & nacht cyclus in real time wel lachen voor zelda. Stel je voor dat je echt 's nachts MOET gamen wil je alle pieces of heart krijgen.. En nee, je kunt niet de klok vooruit zetten omdat die geregeld word via connect 24.
Gelukkig werk jij niet aan Zelda.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:08 schreef BMH het volgende:
Of jij zou moeten beginnen aan een sociaal leven.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:07 schreef BMH het volgende:
Ach jullie moeten 's nachts meer gamen!
's nachts?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Of jij zou moeten beginnen aan een sociaal leven.
Kijk eens een aantal posts boven jequote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:37 schreef Koentje3 het volgende:
Wired News: So the feature would be in the hardware and then applied to, potentially, any game?
Katsuya Eguchi: Yes. The caricatures will exist in the hardware, as data, as one of several profiles that you could save in the Wii. And if you insert compatible software into the Wii, it will pull up the images that you chose.
Dit houd waarschijnlijk dus ook in dat er bij wiiconnect24 ook profiles komen, en dus geen friends codes voor elke game![]()
gamercards ftw![]()
Geweldig idee voor mensen die alleen een paar dagen in de week 's avonds kunnen gamen omdat er ook nog gewerkt moet worden en er nog genoeg andere sociale verplichtingen zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:08 schreef BMH het volgende:
Je kunt beter je mening/ideeën voor je houden op fokquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:17 schreef Chanty87 het volgende:
Tis maar een idee hoorSjongejonge. Mij zou het best grappig lijken, ik ben toch een nachtmens
![]()
Tis op zich ook best grappig en in World of WarCraft wordt het ook gebruikt alleen voor velen zullen er dan dingen verborgen blijven omdat dat perse om een bepaalde tijd gedaan moet worden. Dan zijn meerdere ingame dagen per dag een stuk handiger voor die groepquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:17 schreef Chanty87 het volgende:
Tis maar een idee hoorSjongejonge. Mij zou het best grappig lijken, ik ben toch een nachtmens
![]()
Er zijn ook nog mensen hier die daadwerkelijk een leven hebben en die zich dan wel genaaid zouden voelenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:17 schreef Chanty87 het volgende:
![]()
Ja, het is maar een idee, maar geen goed idee. Niet voor iedereen althansquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:17 schreef Chanty87 het volgende:
![]()
Ja, maar niet midden in de nachtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet huilen allemaal, alsof je nooit 's avonds zit te gamen? Ik game vooral 'savonds omdat ik over dag andere dingen te doen heb.
en dat is wel een sociaal leven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |