Nu je het zegt...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat ben je weer aardig, heb je me niet gemist?![]()
het is moeilijk he.. ik weet het. Elke keer als ik wat geld heb geef ik het het liefst meteen daarna nog uit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:34 schreef twi het volgende:
M'n eerste skilltrade verkocht. Vorige week voor 26k gekocht, nu voor 100k verkocht. Mooi, scheelt me weer 5k rente. Nu gewoon elke 5 seconden tegen mezelf zeggen dat ik niks meer moet kopen
Veel is anders, maar toch leuk meegenomenquote:02-06-2006
Je team heeft 5 550 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Albert van der Meulen (93886546) onlangs is verkocht voor 555 000 ¤.
Weet niet welk proggie je gebruikt, maar er is als je het mij vraagt geen progje dat trainingstijd goed uit kan rekenenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:42 schreef Outpost76 het volgende:
TSI: 160 (+680/-520)
Vorm: 0 (+4/-4)
Mn trainie is niet gepoptVolgens proggie zou ie maar 1,38 weken nodig hebben. Hij heeft nu al 2 weken.
![]()
18 jaar, redelijk in vorm, gezondquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
post zn stats eens outpost
Ik gebruik dit proggie bij mn aankopen :quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Weet niet welk proggie je gebruikt, maar er is als je het mij vraagt geen progje dat trainingstijd goed uit kan rekenen
Gebruik zelf gewoon het balkje bij elke speler in HAM waar staat hoeveel weken training de speler gehad heeft. Het totaal aantal weken wat ervoor staat is teveel (percentages in HAM kloppen dus ook niet), maar met het aantal weken weet ik wel wanneer ze stijgen. De trainingsduur kun je in HAM wel aanpassen, maar daar ga ik niet mee lopen kloten, dit werkt perfect zo
Het is dat ik er geen geld voor had, was van plan om ook op hem te gaan biedenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:38 schreef FritsFluitketel het volgende:
Oja en voor de zoveelste keer deze week weer transfergeld van oudspelers:
[..]
Veel is anders, maar toch leuk meegenomen
OK dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:51 schreef twi het volgende:
Vergeet niet dat dat proggie er van uitgaat dat je een goed coach hebt met 10 assistenten, Outpost. En zelfs dan blijft het maar natte vingerwerk natuurlijk, en een schatting. Ik heb ook enkele van zulke spelers in m'n selectie en na 2,5 week training zijn sommigen nog niet gepopt. Dan nog maar een weekje wachten
Kerelquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:48 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Het is dat ik er geen geld voor had, was van plan om ook op hem te gaan bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |