Barnat is de coming manquote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:32 schreef maniack28 het volgende:
TSI: 2200 (+3280/-1080)
Vorm: 3 (+10/-7)
Scoren: 1 (+1/-)
Een popper en a-team lekker in vormBarnat van waardeloos naar zwak vorm, zal ik Tamuz (def sp-hoer) een keer niet opstellen en kijken hoe Barnat (spits sp-hoer) het doet?
Heb deze speler nu een week of 2 en hij is vandaag gepopt, zal ik hem verkopen of doortrainen?quote:John Mullan (93781810)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 1 960
Loon: 1 200 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: AFC Asch
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Wat is in jou ogen veel? Ik heb nu ook een 19 jarige formidabel def (matig passen). Nog een level optrainen zou net gaan, maar dan mag hij geen blessure krijgen (deze week wordt 6e week + 9 = 1e week van tussenseizoen stijgen). Volgens TL compare nu 550k waard en bij uitmuntend net onder de miljoen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:42 schreef maniack28 het volgende:
Verkopen als hij veel opbrengt, doortrainen als hij dat niet doet
Is niet gezegdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:15 schreef twisteddlogic het volgende:
Mijn gehoopte skilltrade van gisteren is dus niet gepopt, jammer. In HT-ratings staat ook een formidabel op 98,3 % Zal volgende week dan poppen, denk dat ik hem ga verkopen
Wat doe je hier dan??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:25 schreef Robar het volgende:
Staat mijn banner nog steeds in de op???
Man, ik durf me hier niet meer te vertonen sinds ik beloofd heb dat ding te updaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |