YP net voor 150k verkochtquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:56 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
YP gisteren verkocht voor 99k
Die hoop ik vanavond binnen te slepenquote:Markus Davidsson (52801272)
22 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft slecht ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 69 460
Loon: 53 928 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC OlPa
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: buitenaards Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Lees pagina 12 van de 13 (of de 2e helft van pagina 6 van de 7) van deel 155!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:48 schreef komrad het volgende:
kan je de tt even toelichten VK
Ga jij maar eens zoeken naar Nederlandse spelers, met koppen, min uitstekend conditie, minimaal slecht ervaring en tussen de 21 en 23 jaar... ik wens je succes want die vind je niet of ze kosten een half tot een heel miljoen meer. Dan maar 10k extra per week betalen....quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:58 schreef komrad het volgende:
ik zou je toch echt aanraden met dit soort spelers nederlanders te nemen, 54k per week is nogal namelijk
Ach.. hij kost nu maar 3 mil... (als ik hem voor dat bedrag meekrijg natuurlijk)quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:23 schreef komrad het volgende:
moet je hem dan perse nu hebben? Over een paar weken zijn ze voor stukken minder te krijgen
Ik vraag me dat af. Zelf pot ik nu ook wat geld op om aan het eind van het seizoen uit te geven, maar stel dat iedereen nu zo gaat redeneren (aan het eind vh seizoen is alles goedkoper, dus wacht ik nog even...)quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:23 schreef komrad het volgende:
moet je hem dan perse nu hebben? Over een paar weken zijn ze voor stukken minder te krijgen
Ik wil gewoon 2x reusachtig, 1x buitenaardsquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:28 schreef komrad het volgende:
ach je kan ook een niveautje minder verkiezen, reusachtig is ook nog best aardig
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:54 schreef maniack28 het volgende:
duh
Njah... ik list hem toch maar..... om 20.01.. dan kan hij bij mij meespelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |