Nu je het zegt...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat ben je weer aardig, heb je me niet gemist?![]()
het is moeilijk he.. ik weet het. Elke keer als ik wat geld heb geef ik het het liefst meteen daarna nog uit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:34 schreef twi het volgende:
M'n eerste skilltrade verkocht. Vorige week voor 26k gekocht, nu voor 100k verkocht. Mooi, scheelt me weer 5k rente. Nu gewoon elke 5 seconden tegen mezelf zeggen dat ik niks meer moet kopen
Veel is anders, maar toch leuk meegenomenquote:02-06-2006
Je team heeft 5 550 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Albert van der Meulen (93886546) onlangs is verkocht voor 555 000 ¤.
Weet niet welk proggie je gebruikt, maar er is als je het mij vraagt geen progje dat trainingstijd goed uit kan rekenenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:42 schreef Outpost76 het volgende:
TSI: 160 (+680/-520)
Vorm: 0 (+4/-4)
Mn trainie is niet gepoptVolgens proggie zou ie maar 1,38 weken nodig hebben. Hij heeft nu al 2 weken.
![]()
18 jaar, redelijk in vorm, gezondquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
post zn stats eens outpost
Ik gebruik dit proggie bij mn aankopen :quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Weet niet welk proggie je gebruikt, maar er is als je het mij vraagt geen progje dat trainingstijd goed uit kan rekenen
Gebruik zelf gewoon het balkje bij elke speler in HAM waar staat hoeveel weken training de speler gehad heeft. Het totaal aantal weken wat ervoor staat is teveel (percentages in HAM kloppen dus ook niet), maar met het aantal weken weet ik wel wanneer ze stijgen. De trainingsduur kun je in HAM wel aanpassen, maar daar ga ik niet mee lopen kloten, dit werkt perfect zo
Het is dat ik er geen geld voor had, was van plan om ook op hem te gaan biedenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:38 schreef FritsFluitketel het volgende:
Oja en voor de zoveelste keer deze week weer transfergeld van oudspelers:
[..]
Veel is anders, maar toch leuk meegenomen
OK dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:51 schreef twi het volgende:
Vergeet niet dat dat proggie er van uitgaat dat je een goed coach hebt met 10 assistenten, Outpost. En zelfs dan blijft het maar natte vingerwerk natuurlijk, en een schatting. Ik heb ook enkele van zulke spelers in m'n selectie en na 2,5 week training zijn sommigen nog niet gepopt. Dan nog maar een weekje wachten
Kerelquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:48 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Het is dat ik er geen geld voor had, was van plan om ook op hem te gaan bieden
Volgens mij is het per skill opgeslagen, weet het eigenlijk wel zekerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:04 schreef Mokkaboon het volgende:
ff misschieen een hele stomme vraag...
een speler kan dus hoog in zijn skill zijn wanneer je hem koopt... is dat 'hoog in zijn skill' iets wat bij een vaste stat zit of niet?
ik kocht nml 2 weken geleden dus een nieuwe trainee (was een YP) en hij had goed passen en redelijk scoren...
ok scoren is een hoofdstat en passen een bijstat... maar na 2 weken (nu) ging hij dus naar goed scoren en goed passen...
wat zou er zijn gebeurd als ik nu passen had getraind? zou hij dan nu redelijk scoren en uitstekend passen hebben gehad?
want wie zegt dat z'n training word opgeslagen bij z'n stat? en niet gewoon een soort buffer is waar het in word opgeslagen. en dan wanneer je iets traint er gekeken word of hetgeen wat je al getraind hebt, en wat je nu doet genoeg is voor een skill stijging?
als het volgens het laatste is, is het handiger als je bijvoorbeeld 1 trainer traint eerst een training te kiezen waar je het snelste tsi erbij krijgt en dan vlak voordat hij popt switched naar de training die je wilt doen...
tis misschien een hele stomme vraag, maar het heeft me al langer bezig gehouden als vandaag
Zo heb ik er nooit over nagedacht, in principe zou het kunnen, maar het gaat gewoon per stat. Hij zat gewoon hoog in scoren en hoog in passenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:04 schreef Mokkaboon het volgende:
ff misschieen een hele stomme vraag...
een speler kan dus hoog in zijn skill zijn wanneer je hem koopt... is dat 'hoog in zijn skill' iets wat bij een vaste stat zit of niet?
ik kocht nml 2 weken geleden dus een nieuwe trainee (was een YP) en hij had goed passen en redelijk scoren...
ok scoren is een hoofdstat en passen een bijstat... maar na 2 weken (nu) ging hij dus naar goed scoren en goed passen...
wat zou er zijn gebeurd als ik nu passen had getraind? zou hij dan nu redelijk scoren en uitstekend passen hebben gehad?
want wie zegt dat z'n training word opgeslagen bij z'n stat? en niet gewoon een soort buffer is waar het in word opgeslagen. en dan wanneer je iets traint er gekeken word of hetgeen wat je al getraind hebt, en wat je nu doet genoeg is voor een skill stijging?
als het volgens het laatste is, is het handiger als je bijvoorbeeld 1 trainer traint eerst een training te kiezen waar je het snelste tsi erbij krijgt en dan vlak voordat hij popt switched naar de training die je wilt doen...
tis misschien een hele stomme vraag, maar het heeft me al langer bezig gehouden als vandaag
Die zit niet hoog, let niet op de progjes, hij heeft 640 excl maar wel 2x matig bijstat... ik denk dat hij volgende week wel popt, maar de loon was gewoon te laag. Had hij die matig scoren niet gehad, dan was hij al gepopt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
[..]
Ik gebruik dit proggie bij mn aankopen :
http://www.avsoftware.org/hattrick/index.php
dat verklaart een hoop, samen met het feit dat hij twee keer een matige hoofdstat heeft. op een redelijk hoofdstat (in dit geval je def) is dat natuurlijk best veel. maar ik verwacht toch wel dat ie binnekort gaat stijgen, 640 exl is best mooi loon voor kale redelijk defjesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OK dat wist ik niet!Dan idd nog maar ff wachten.
![]()
kep geen goed coach en ook niet 10 assistenten
![]()
Nu nog een uitmuntend mid met matig/redelijk wing en koppen en ik kan er weer tegenaan (al is mn aanval wel enigszins verslapt)quote:Ernst Kleinsteuber (46746379)
23 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Heeft zwak ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 30 540
Loon: 22 660 ¤/week
Eigenaar: FC Fuldaaue
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: bovennatuurlijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
kaal redelijk stijgt bij 620 excl alquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dat verklaart een hoop, samen met het feit dat hij twee keer een matige hoofdstat heeft. op een redelijk hoofdstat (in dit geval je def) is dat natuurlijk best veel. maar ik verwacht toch wel dat ie binnekort gaat stijgen, 640 exl is best mooi loon voor kale redelijk defjes
Tis niet de echte. Deze is zwart en pas 30quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:46 schreef twi het volgende:
Jongens, Johan Cruijff is te koop
Johan Cruijff (7217386)
De zwarte piet onder de Cruijffjesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tis niet de echte. Deze is zwart en pas 30![]()
Klaas Jan Huntelaar!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:09 schreef twi het volgende:
Moet je de spelers van dit team bekijken:
143718
Wat een held
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:10 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
In 2 weken van redelijk naar uitstekend passen kan niet natuurlijk
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:04 schreef Mokkaboon het volgende:
weet ik joralf, ik zei ook niet dat t niet kon bij 620, alleen dat 640 een mooi loon is voor een redelijke verdedigerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
kaal redelijk stijgt bij 620 excl alen zeker met zulke lage conditie... alleen die bijstats nekken hem..
vision?quote:Laatste gebeurtenissen in deze federatie.
02-06-2006 scumbag verliet de federatie
Wel een held natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:40 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Klaas Jan Huntelaar!
Grappig.. Kost wel veel tijd, al die spelers opzoeken..
Jammer van de matige conditie en spelhervatting, maar was maar 11k. Zal 2 weekjes nodig hebben denk ik.quote:Roberto Prentice (117046644)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 220
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FIORENTINA ACF
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Heeft invloed... vorm heeft ook zeker een duidelijke invloed op penalty's (daarom knalde ik uit de beker).quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
weet iemand of de wretched vorm van mijn SP hoer invloed heeft op zn vrije trappen cq corners cq penalties??
thnx, stel ik m denk ik niet opquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Heeft invloed... vorm heeft ook zeker een duidelijke invloed op penalty's (daarom knalde ik uit de beker).
Ja, vorm telt met bijna alles mee, op aanvoerder zijn na..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
weet iemand of de wretched vorm van mijn SP hoer invloed heeft op zn vrije trappen cq corners cq penalties??
Veel plezier man... vergeet niet de Dresden Dolls, Tool en Deftones te kijken, de enige 3 bands waar ik voor zou gaan met deze line-up.. vooral de Dresden Dolls zijn erg gaaf!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
thnx, stel ik m denk ik niet opik ben naar pinkpop
Veel plezier, vooral bij de Red Hot Chili Peppers natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
thnx, stel ik m denk ik niet opik ben naar pinkpop
Morgen Dresden Dollsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Veel plezier man... vergeet niet de Dresden Dolls, Tool en Deftones te kijken, de enige 3 bands waar ik voor zou gaan met deze line-up.. vooral de Dresden Dolls zijn erg gaaf!
210k nettowinst, na 3 trainingen, dus niet slecht..quote:02-06-2006 Je hebt een speler verkocht en 483 806 ¤ ontvangen.
Zag ze op Werchter vorig jaar, en ben weggelopen. Dat kattengejank met make-up al rammend op een piano is niet aan mij besteed vermoed ikquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Veel plezier man... vergeet niet de Dresden Dolls, Tool en Deftones te kijken, de enige 3 bands waar ik voor zou gaan met deze line-up.. vooral de Dresden Dolls zijn erg gaaf!
Zijn slarais is mijn totaalsalaris bijnaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:29 schreef qyn het volgende:
*ding*
Hugo van Haarlem (38164647)
23 years, solid form, healthy
A controversial person who is balanced and dishonest.
Has weak experience and passable leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 142 400
Wage: 66 640 ¤/week
Owner: Waailappen United
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: mythical Passing: inadequate
Winger: poor Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: disastrous
En nog geen tegendoelpunt in leaguewedstrijd gehad tot nu toe (zal alleen niet lang meer duren vrees ik)
Dit kun je beter plaatsen bij de advertenties op Hattrick zelf. Hier zal niemand geintesseerd raken in je 13 in een dozijn speler...quote:
quote:Tim Hofmeijer (117337864) [Add this player to your bookmarks]
17 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is calm and dishonest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 780
Wage: 700 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: passable Passing: passable
Winger: inadequate Defending: weak
Scoring: passable Set Pieces: disastrous
Allicht weer te verkopenquote:Jasper Postma
TSI = 920, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Krachtig]
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
zal wel aan je opstelling liggenquote:Op zondag 4 juni 2006 11:31 schreef TimmyAsd het volgende:
weer een training verloren gegaanIk snap er de ballen van
Je speelt nog steeds met 4 IM.quote:
Zo speel ik dus. 3 centrale middenvelders, 1 winger en 1tje ... ook als extra centrale middenvelder...quote:Op zondag 4 juni 2006 11:36 schreef Lennox het volgende:
Je kan er 3 centraal en 2 op de vleugel zetten (en dan naar het midden/aanvallend. net wat je wilt) deze krijgen halve training op de vleugel.
In foxtrick zit de "beveiliging" dat ze je waarschuwen als je een rare opstelling doorgeeft. Probeer het eensquote:Op zondag 4 juni 2006 11:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zo speel ik dus. 3 centrale middenvelders, 1 winger en 1tje ... ook als extra centrale middenvelder...
Laat maar ik zal het wel nooit leren![]()
Maar had tie nou niet gewoon 17 kunnen zijn?? en jammer van het scoren en het verdedigenquote:Kylian Noordermeer (118162703) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 340
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: insane ones
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zondag 4 juni 2006 12:36 schreef twi het volgende:
Okee, TimmyAsd is een geduchte concurrent voor me in de strijd om de Koeiaward
bij mij is dat een 3de of zo van mijn totale salaris.. Zo'n speler zou bij mij ook niet uitkunnen.. Net als lui die dan een speler hebben die 1,5 miljoen per week verdient.. Waar betalen ze dat ooit van? (laatst iemand in België 7de divisie geloof ik die had ook zo'n speler)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zijn slarais is mijn totaalsalaris bijna
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:07 schreef fabianf het volgende:
Ok, ok, ok... dan ga ik maar meedoen aan het YouthPull-gespam.
YPS
En jij vind het gek dat je spelers niet stijgen..quote:Op zondag 4 juni 2006 11:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zo speel ik dus. 3 centrale middenvelders, 1 winger en 1tje ... ook als extra centrale middenvelder...
Laat maar ik zal het wel nooit leren![]()
verkoopbaar voor 20k ofzoquote:Lambertus Kempers (118176391) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 490
Loon: 600 ¤/week
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:
Wel een grappige YPquote:Wessel de Roock (118205254)
18 jaar, redelijk in vorm
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |