inderdaad geniaal bij die drive-inquote:Op woensdag 31 mei 2006 23:48 schreef fabianf het volgende:
[..]
Uhm...
Als je mijn "And then?"-opmerking niet begreep zou ik die film toch maar eens heel hard nog een keer gaan bekijken.
Haha, je hebt gelijk.. Mijn fout..quote:Op woensdag 31 mei 2006 23:48 schreef fabianf het volgende:
[..]
Uhm...
Als je mijn "And then?"-opmerking niet begreep zou ik die film toch maar eens heel hard nog een keer gaan bekijken.
Haha, met dat aziatische vrouwtje!quote:
Heb je de linkervleugel naar het midden gezet? Dat kan het daar wellicht nog wat versterken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:09 schreef twi het volgende:Kortom, hij komt aan mijn linkerkant in de verdediging er met 1 heel niveau overheen. Bovendien is zijn middenveld 2 subniveau's sterker.
Ik kan hem echter over mijn hele aanval aan, vooral gefocussed op zijn rechterkant waar ik 2 hele niveau's beter ben en ook centraal ben ik iets sterker.
Mag ik nu toch een overwinning verwachten, of blijft 't door zijn sterke middenveld peentjes zweten?
Ik zou 2 centrale verdedigers (de linker naar de vleugels en de rechter normaal) opstellen en een linkervleugelverdediger (uiteraard op verdedigend). Waardeloos (heel laag) op je rechterverdediging haal je ook wel zonder een verdediger op de rechtsbackpositie.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:09 schreef twi het volgende:
AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN!
...
And theeeeeeeeeeennnnnnnnnnn
Sorry
Ontopic: Ik krijg een moeilijke wedstrijd komend weekend, uit bij een van m'n 2 concurrenten. Zijn stats in een thuiswedstrijd:
guldin forever
4-4-2
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: matig (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: waardeloos (heel laag)
HatStats 98
LoddarStats 3.49
PStats 10.05
Mijn team na aankopen, aangepast op hem (accenten op linker verdediging en rechter aanval):
FC de Twietjes
3-5-2
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: uitstekend
Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: zwak (zeer laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)]
Rechteraanval: matig (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
Kortom, hij komt aan mijn linkerkant in de verdediging er met 1 heel niveau overheen. Bovendien is zijn middenveld 2 subniveau's sterker.
Ik kan hem echter over mijn hele aanval aan, vooral gefocussed op zijn rechterkant waar ik 2 hele niveau's beter ben en ook centraal ben ik iets sterker.
Mag ik nu toch een overwinning verwachten, of blijft 't door zijn sterke middenveld peentjes zweten?
Totalisator-VerPoratoriumquote:
Maakt niet uit voor mijquote:30-05-2006 Aanpassing toeschouwers
We zijn niet helemaal tevreden met de toeschouwersaantallen. Daarom hebben we besloten de formules lichtjes aan te passen, zodat er wat meer publiek komt opdagen als de supporters tevreden zijn en wat minder in het omgekeerde geval. De invloed van de tegenstander op het aantal toeschouwers zal ook niet meer zo groot zijn. De wijzigingen worden van kracht halfweg het seizoen, op 16 juni
YP gisteren verkocht voor 99kquote:31-05-2006 Je hebt een speler verkocht en 92 070 ¤ ontvangen.
M'n supporters zijn eigenlijk altijd in de wolken, pas toen het een paar wedstrijden minder ging waren ze zelfs nog content, dus denk dat ik er alleen maar baat bij heb..quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Maakt niet uit voor mijdie 30k haal ik met gemak... eind van het seizoen meteen maar naar 40k ivm loonkosten e.d.
Skilltrade, week ervoor gekocht voor 39kquote:31-05-2006 Je hebt een speler verkocht en 98 222 ¤ ontvangen.
quote:01-06-2006 Je hebt een speler gekocht en 15 000 ¤ transfergeld betaald, alsook 744 ¤ als vooruitbetaald loon van zijn eerste week.
Voor 15kquote:Frédéric Infanger (117070461)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 500
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Zn conditie hakt er wel lekker in natuurlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:20 schreef maniack28 het volgende:
Ik twijfel twi, maar hij zou kunnen poppen ja.. excl is ie 620 toch?
Twi?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:20 schreef maniack28 het volgende:
Ik twijfel twi, maar hij zou kunnen poppen ja.. excl is ie 620 toch?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:59 schreef Grumpey het volgende:
totaal verneukte pindanoot
(overigens is hier nog eens een leuke poll over gehouden op het echte fokhattrickforum!)
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:52 schreef fabianf het volgende:
TVP-Verkiezing
Zoals velen onder u vast niet ontgaan zal zijn, was er de afgelopen tijd de mogelijkheid om een stem uit te brengen. En wel op de betekenis van TVP.
Hier zijn de resultaten van de poll:
Trein Van Peter 1 (5%)
Tieten Van Pamela 4 (22%)
Traag Voor Pensioenvoorzieningsbegrippen 1 (5%)
Te Veel Plaatjes 1 (5%)
Totaal Verlamde Penis 5 (27%)
Te Vette Pannenkoek 2 (11%)
Terug Van Pechgehad 1 (5%)
Tering Venijnige Paashaas 1 (5%)
Turk Voor Plezier 1 (5%)
Taart Voor Papa 1 (5%)
Zoals het een goede songfestivalfinale betaamt heeft iedereen punten gekregen, maar er kan er maar 1 de beste zijn: Totaal Verlamde Penis. Wij willen componist Robar2nd bedanken voor deze geweldige inzending.
Enige waar we nu nog op zoek naar zijn is iemand die het ten uitvoering wil brengen gepaard gaande met een fotoshoot. Geïnteresseerden kunnen zich melden via HT-mail naar Robar2nd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |