quote:Bjarne Truelsen (58819667)
22 jaar, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 5 140
Loon: 2 832 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The GraveDiggers
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: briljant Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Ceylan Susus (50679174) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
24 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en rechtvaardig is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 810
Loon: 1 776 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: reusachtig
21.10quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:03 schreef maniack28 het volgende:
Wanneer loopt hij af? Normale prijs voor een formi mid is ongeveer 500k.. dus de meerprijs valt mee
dat weet ik ook wel flapdrolquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:05 schreef maniack28 het volgende:
Transfervergelijking houdt geen rekening met SP oelewapper..... dus dan betaal je slechts 200k voor iedere wedstrijd 1 of 2 extra kansen (Afhankelijk van het aantal koppers dat je hebt). Ik zou het doen
Die vorm trekt wel weer bij
en wat wil je daar mee zeggenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:07 schreef maniack28 het volgende:
(en even tussen haakjes.. die SP-hoer die ik van Komrad kocht was 610k.. voor een uitstekend def met bovennatuurlijk SP)
Dat het duur betaald is (niet jouw winstmarge, die was normaal). Mid loopt over 50 minuten af... en ik heb ook op die briljant wingert geboden... als ik die voor 1 mil binnen haal ben ik een gelukkig mensquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:09 schreef komrad het volgende:
[..]
en wat wil je daar mee zeggen
ps heb je die MF nu al
slangquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:11 schreef maniack28 het volgende:
Let eens op je posts.. er vallen vaak werkwoorden weg in jouw berichten
Waar?quote:
Nu je het zegt.. je hebt gelijkquote:
volgende spits wordt een kopperquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:12 schreef maniack28 het volgende:
Feli met je nieuwe aankoop Yankee_OneDat hij er maar veel in mag schieten!!!
vergeet niet koppers aan te schaffen, heb je dubbel rendement
Het heeft iets hiermee te maken:quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:46 schreef DeHovenier het volgende:
Wie is Zoltan?
Vergeet niet eentje met een speciality.. koppen als je al wat koppers hebt (of later wilt aanschaffen) of onvoorspelbaar of snelquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:49 schreef ScudRaket het volgende:
Ik ga maar eens op zoek naar minimaal wereldklasse spitsen... En dan moet ik maar eens gaan beslissen of ik de mensen die nu op het middenveld lopen wil verkopen. Oftewel, kwaliteit op het middenveld inleveren om elders op het veld terug te krijgen. PM trainees zijn binnenkort wonderbaarlijk.
Vertel!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het heeft iets hiermee te maken:
[afbeelding]
Uit een Egnles odezornek is gekeebln... Lezen gaat wel, het typen is wel onwijs klote!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:33 schreef komrad het volgende:
we shall see, ik laat bewust wat woorden weg, mogen jullie die hersenpan ook eens laten werken
wisten jullie trouwens dat mensen woorden met alleen de 1e en laatste letter op de goede plaats en alle letters ertussen door elkaar gehaald meestal direct herkennen
httacirk is een vreavslned sepl
lees je relatief makkelijk
Heb nu mijn future coach in de spits staan (goed ervaring-goed leiderschap, 26 jaar), haalt 4* en heeft een onvoorspelbaar specialty. Ik denk niet dat ik hem zomaar uit de basis sodemieter, maar ik wil er wel wat fatsoenlijks naast hebben. 2e spits is nu uitmuntend, maar dat is te zwak om nog mee te kunnen. Niet dat ik weinig scoor overigens, maar dat komt meer omdat mijn hele team kan scoren (12 mensen hebben in totaal 26x gescoord in 3 rondes beker en competitie). Ik zoek wel iets met koppen, maar dat wordt wel flink wat duurder vrees ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vergeet niet eentje met een speciality.. koppen als je al wat koppers hebt (of later wilt aanschaffen) of onvoorspelbaar of snel
Is het geen schatje? Ervaring gaat binnenkort omhoog, hij heeft al 60 wedstrijden gespeeldquote:Bjarne Truelsen (58819667)
22 jaar, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 5 140
Loon: 2 832 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The GraveDiggers
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: briljant Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Gaat niet hard als hij alleen friendlies speelt hequote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef maniack28 het volgende:
En een winger vor 1250k
[..]
Is het geen schatje? Ervaring gaat binnenkort omhoog, hij heeft al 60 wedstrijden gespeeld
Valt mee... specs kosten niet zo heel veel meer over het algemeen en ze zijn het geld (op de juiste positie) meer dan waard.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Heb nu mijn future coach in de spits staan (goed ervaring-goed leiderschap, 26 jaar), haalt 4* en heeft een onvoorspelbaar specialty. Ik denk niet dat ik hem zomaar uit de basis sodemieter, maar ik wil er wel wat fatsoenlijks naast hebben. 2e spits is nu uitmuntend, maar dat is te zwak om nog mee te kunnen. Niet dat ik weinig scoor overigens, maar dat komt meer omdat mijn hele team kan scoren (12 mensen hebben in totaal 26x gescoord in 3 rondes beker en competitie). Ik zoek wel iets met koppen, maar dat wordt wel flink wat duurder vrees ik
nee, het is geen schatjequote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef maniack28 het volgende:
En een winger vor 1250k
[..]
Is het geen schatje? Ervaring gaat binnenkort omhoog, hij heeft al 60 wedstrijden gespeeld
Ik neem aan dat je een speler met deze leeftijd en deze specs ook wel in de basis laat spelenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:00 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gaat niet hard als hij alleen friendlies speelt he
heb ik al vaker gezien op de fora, maar zal niet gebeuren, dit is het enige echte unieke (niet trainbare) waar je op het veld iets aan hebtquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Valt mee... specs kosten niet zo heel veel meer over het algemeen en ze zijn het geld (op de juiste positie) meer dan waard.
Ik heb een geweldig idee, een nieuwe trainingsoptie waarin je spelers kan trainen op specialiteit![]()
Dat is echt onzin, dat mensen zeggen dat passen persee nodig is voor onvoorspelbaar events, want dat is dus niet zo... en als het zo is dan gaat dat op voor spelers met hoger dan goed passen en die zijn mij te duur komrad. De boost die hij mijn aanval geeft is enorm, dus hij is het geld meer dan waardquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:02 schreef komrad het volgende:
[..]
nee, het is geen schatje
zo'n winger wil ik niet in mijn team hebben. meer passen vind ik een must, vooral icm onvoorspelbaar.
Hmmz ok, als het goed is heb ik vannacht mijn eerste bovennatuurlijke IM (6.5*), maar eigenlijk is dat juist de laatste die ik wil verkopen. De anderen worden over een weekje of 3 bovennatuurlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Valt mee... specs kosten niet zo heel veel meer over het algemeen en ze zijn het geld (op de juiste positie) meer dan waard.
Ik heb een geweldig idee, een nieuwe trainingsoptie waarin je spelers kan trainen op specialiteit![]()
nu je die MF niet gekocht heb is Hauri mss wel iets voor jequote:Op donderdag 1 juni 2006 23:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, dat mensen zeggen dat passen persee nodig is voor onvoorspelbaar events, want dat is dus niet zo... en als het zo is dan gaat dat op voor spelers met hoger dan goed passen en die zijn mij te duur komrad. De boost die hij mijn aanval geeft is enorm, dus hij is het geld meer dan waard
Ligt eraan hoe goed je andere wingers zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een speler met deze leeftijd en deze specs ook wel in de basis laat spelen
Nee sorry.. heb wat andere mids op het oog.. met 2 mids red ik het nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:06 schreef komrad het volgende:
[..]
nu je die MF niet gekocht heb is Hauri mss wel iets voor je
3,5M is hij schijnbaar waard atm
quote:Duco Leyten (54248107)
21 years, disastrous form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has poor experience and wretched leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 12 490
Wage: 18 260 €/week
Owner: sw0rdfish
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: passable
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: supernatural Set Pieces: weak
Volgend jaar wordt ie al 29 en gaan ze aftakelen. Daarnaast is het gewoon veel geld voor een dergelijke spelerquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:19 schreef twi het volgende:
Voor lagere niveau's inderdaad een prima speler hoor. Mijn spitsen zijn ook van die leeftijd (echter van niveau goed).
Gooi hem voor die tijd weer op de lijst voor 450000. Denk dat deze kerel me wel de nodige doelpunten gaat opleveren. En dat scheelt me ook veel geld. Kan me de centen veroorloven dus ik vind het prima. Met het feit dat mijn 3 middenvelders naar uitmuntend gaan stijgen de komende 2 weken, dan heb ik een spits die de kansen af kan maken.quote:Volgend jaar wordt ie al 29 en gaan ze aftakelen. Daarnaast is het gewoon veel geld voor een dergelijke speler . Natuurlijk is het een leuke spits in VIII, maar je kan er leukere dingen mee doen (met dat geld)
ervaring blijft leuk leeftijd is idd wat jammer.Ach je doelsaldo zal er wat beter van worden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:31 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Gooi hem voor die tijd weer op de lijst voor 450000. Denk dat deze kerel me wel de nodige doelpunten gaat opleveren. En dat scheelt me ook veel geld. Kan me de centen veroorloven dus ik vind het prima. Met het feit dat mijn 3 middenvelders naar uitmuntend gaan stijgen de komende 2 weken, dan heb ik een spits die de kansen af kan maken.
Maar als hij een schop krijgt is hij hem heel lang kwijt lijkt me ook niet echt fijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:19 schreef foetre het volgende:
[..]
ervaring blijft leuk leeftijd is idd wat jammer.Ach je doelsaldo zal er wat beter van worden.
Yep klopt maar dat risico heb je altijd.Het duurd alleen wat langer voordat ie weer heel is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:20 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar als hij een schop krijgt is hij hem heel lang kwijt lijkt me ook niet echt fijn![]()
Dat kán meevallen hoor! Afgelopen woensdag kreeg mijn 36-jarige FC een trap en hij moest er per brancard af. Dus ik dacht dat-ie er voor minimaal zes weken af was. Hij had er maar twee en staat nu alweer op 1quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:20 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar als hij een schop krijgt is hij hem heel lang kwijt lijkt me ook niet echt fijn![]()
Da's de Gary Linneker award. Daar zit ook een puntensysteem voor kaarten ingebouwd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:29 schreef ScudRaket het volgende:
Is er bij de Fok!Hattrick Awards geen prijs voor het sportiefste team? Dan zou ik nog kansmaken op een prijs
Pas 3 officiële kaarten, en met nog 2 gele kaarten in friendlies kom ik in totaal op 5 gele kaarten dit seizoen
Ja, maar als je het kan vermijden voor ongeveer dezelfde prijs doe je dat tochquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:29 schreef foetre het volgende:
[..]
Yep klopt maar dat risico heb je altijd.Het duurd alleen wat langer voordat ie weer heel is.
Ja hoor mr Gary [Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker awardquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:29 schreef ScudRaket het volgende:
Is er bij de Fok!Hattrick Awards geen prijs voor het sportiefste team? Dan zou ik nog kansmaken op een prijs
Pas 3 officiële kaarten, en met nog 2 gele kaarten in friendlies kom ik in totaal op 5 gele kaarten dit seizoen
Dat is pas echt een issue bij spelers boven de dertig. Deze kerel is net 28, dus waar praten we over. Dat zal dus wel meevallen.quote:Maar als hij een schop krijgt is hij hem heel lang kwijt lijkt me ook niet echt fijn
Mijn 28 jarige uitstekend winger kreeg toen +2 in de eerste wedstrijd van het seizoen en hij heeft nu nog een plijster daar praten we overquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:35 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Dat is pas echt een issue bij spelers boven de dertig. Deze kerel is net 28, dus waar praten we over. Dat zal dus wel meevallen.
Dankequote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:31 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja hoor mr Gary [Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker award
toch niet met dokters ofwel?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mijn 28 jarige uitstekend winger kreeg toen +2 in de eerste wedstrijd van het seizoen en hij heeft nu nog een plijster daar praten we overmet 4 doktoren
jahwel moet trouwens 2de wedstrijd zijn had me even verkekenquote:
Transfer: 4 mlnquote:Lieuwe Kaaij (50680468)
22 years, passable form, healthy
I speak Nederlands!
A sympathetic guy who is balanced and dishonest.
Has weak experience and weak leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 45 700
Wage: 16 400 €/week
Owner: Ladderzatsquad
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: supernatural Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: passable
Scoring: wretched Set Pieces: wretched
Transfer: 3-3.5 mlnquote:Atahualpa Lescano (53202744)
22 years, solid form, healthy
I speak Español!
A sympathetic guy who is calm and honest.
Has poor experience and weak leadership abilities.
Nationality: Argentina
Total Skill Index (TSI): 44 000
Wage: 19 296 €/week including 20% Bonus
Owner: Ladderzatsquad
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: supernatural Passing: inadequate
Winger: weak Defending: poor
Scoring: inadequate Set Pieces: wretched
Gelukkig wel een stijging op je middenveldquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:09 schreef twi het volgende:
TSI: 30 (+520/-490)
Vorm: -3 (+5/-8)
Middenveld: 1 (+1/-)
Meeste vormdalingen in m'n A-teamNiet echt fantastisch dus...
Barnat is de coming manquote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:32 schreef maniack28 het volgende:
TSI: 2200 (+3280/-1080)
Vorm: 3 (+10/-7)
Scoren: 1 (+1/-)
Een popper en a-team lekker in vormBarnat van waardeloos naar zwak vorm, zal ik Tamuz (def sp-hoer) een keer niet opstellen en kijken hoe Barnat (spits sp-hoer) het doet?
Heb deze speler nu een week of 2 en hij is vandaag gepopt, zal ik hem verkopen of doortrainen?quote:John Mullan (93781810)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 1 960
Loon: 1 200 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: AFC Asch
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Wat is in jou ogen veel? Ik heb nu ook een 19 jarige formidabel def (matig passen). Nog een level optrainen zou net gaan, maar dan mag hij geen blessure krijgen (deze week wordt 6e week + 9 = 1e week van tussenseizoen stijgen). Volgens TL compare nu 550k waard en bij uitmuntend net onder de miljoen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:42 schreef maniack28 het volgende:
Verkopen als hij veel opbrengt, doortrainen als hij dat niet doet
Is niet gezegdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:15 schreef twisteddlogic het volgende:
Mijn gehoopte skilltrade van gisteren is dus niet gepopt, jammer. In HT-ratings staat ook een formidabel op 98,3 % Zal volgende week dan poppen, denk dat ik hem ga verkopen
Wat doe je hier dan??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:25 schreef Robar het volgende:
Staat mijn banner nog steeds in de op???
Man, ik durf me hier niet meer te vertonen sinds ik beloofd heb dat ding te updaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |