Dat is ook weer zo,, maar het lijkt me niet zown pretje om flink wat alcohol over een open wond te smijtenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
alcohol verdooft en ontsmet toch?
Heb aan tandarts gevraagd hij zei drinken mag, spoelen niet.... nou vraag ik mij inderdaad wel af wat het verschil tussen spoelen en drinken isquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:10 schreef _Boo_ het volgende:
Je mag geen alcohol drinken, niet roken, niet tandenpoetsen (dag 2 wel weer) of spoelen en volgens mij ook geen frisdrank.
Ja, dat snapte ik ook nooit zo. Maar je schijnt mensen te hebben die met extreem veel geweld spoelen, en dan laat het gestolde bloed wat op het wondje zit los en dan gaat de wond weer open, wat dus niet de bedoeling is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:16 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Heb aan tandarts gevraagd hij zei drinken mag, spoelen niet.... nou vraag ik mij inderdaad wel af wat het verschil tussen spoelen en drinken is![]()
oja ok, maar als je rustig met beleid een beetje drinkt moet dat toch wel kunne... tis lastiger met eten denk ik, alles aan 1 kant houdenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:19 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik ook nooit zo. Maar je schijnt mensen te hebben die met extreem veel geweld spoelen, en dan laat het gestolde bloed wat op het wondje zit los en dan gaat de wond weer open, wat dus niet de bedoeling is.
Ik heb nooit gespoeld en nergens last van gehad.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:44 schreef Lanvin het volgende:
ff vraagje aan jullie,,, na het eten zou je dan met water met zout spoele? lijkt me nie tzo handig na dag 1,,, maar hoe krijg je het anders schoon zodat je geen ontstekingen krijgt
en qua whiskie?
Helemaal nietsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:47 schreef Spekkiemonster het volgende:
en Lanvin? nog pijn gehad?
Ik ben zowww verstandigquote:Op maandag 19 juni 2006 10:34 schreef Lanvin het volgende:
als je verstandig bent neem je wanneer je merkt dat de verdoving minder word gelijk een asprientje, zodat je de eventuele pijn voor bent.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:09 schreef Cruzaclu het volgende:
Gewoon laten zitten. Verstandskiezen trekken is eenzelfder hype als vroeger amandelen en buisjes in je oren waren.
Verstandkiezen werden er vroeger nooit uitgehaald, nu is het opeens een hype. Heb je een keer wat pijn omdat ze doorkomen gewoon een goede borrel en eventueel een kiesje laten trekken. Verstandskiezen werden er vroeger nooit uitgehaald, ik kan het weten want mijn oom is kaakchirurg (die verdient onder meer zijn geld omdat mensen onnodig die krengen laten trekken zoals hij zegt..).
Aan iedereen die die dingen nog heeft, laat ze absoluut niet trekken tenzij de pijn groteske vormen aan neemt, dan zou een ander kiesje weg laten halen al uitkomst bieden of gewoon penicilline en een borrel.
Succes iedereen.
klopt, zou graag willen zeggen welke beul het was, maar weet niet of dat nou zo verstandig is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:31 schreef staticdata het volgende:ik ben ook in zwijndrecht behandeld
maar bij mij werkte de verdoving ook niet goed, en heb er toen paar extra shots bijgekregen. hielp nog niet veel maar goed.
vond het prima gaan.
ik neem aan dat je in het albert schweitzer ben behandeld?
Je wond gaat er slechter en langzamer van genezen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:07 schreef avotar het volgende:
Maar geen koffie.. (warm en zo, kan ik inkomen).. maar ook niet ROKEN?
Geef me een echt goede reden om dat niet te doen..
succes in dat geval Semtex!quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:04 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij is er niks ergers als uuurenlang zeurende zenuwpijn, dus ik ben voorbereid.
Ik mag de 1e augustus, eindelijk. En ja, ik wil echt graag. Af van die etterige kies.
Geen ibu 600 meegekregen? Die zijn ook geniaal namelijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:34 schreef SEMTEX het volgende:
En net twee Advil 400's op.
Je bent gewoon een bikkelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:34 schreef SEMTEX het volgende:
Whoaaaaaaaa viel dat even 100% mee!
Advil wordt volgens mij veel sneller in je bloed opgenomen omdat het capsules met vloeistof zijn. Ik had geen zin in eerst een uur moeten wachten voordat de pijn pas ophield.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen ibu 600 meegekregen? Die zijn ook geniaal namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |