ik sta erachterquote:
Linkerquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:34 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
met rechterhad gaat toch plezieriger denk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ook goedquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach dact zegt mij nietsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon heule dag doorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
allebeiquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Linkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet wel het is ook zoeen gevaarte!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:35 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
allebeiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, dan heb ik nog een hijskraan nodig om hem rechtop te houdenquote:
quote:
Absoluut!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, dan heb ik nog een hijskraan nodig om hem rechtop te houdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En striemen op je gezicht als je wakker wordtquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:37 schreef Mobster273 het volgende:
en een transfusie om tijdelijk meer bloed in mijn lichaam te krijgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geen ervaring merk ikquote:
Niet met die van jouquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
geen ervaring merk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
actieve transfusie, als ie slap wordt geef ik het bloed ook meteen weer terugquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En striemen op je gezicht als je wakker wordtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat zou ook nog eens zo moeten zijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:38 schreef Gebs het volgende:
[..]
Niet met die van jouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
actieve transfusie, als ie slap wordt geef ik het bloed ook meteen weer terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
altijd denken aan je medemens he, dat bloed heb ik pas later weer nodig, tussendoor mogen ze het wel bij iemand anders gebruikenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* fapfapfapquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:39 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik ben bijna klaar!!!
mijn buurvrouw ook!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:39 schreef Gebs het volgende:
Ik heb zo'n bordje op me reet, convoi exeptionel, en pas op zwengt uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent echt giga goed!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
altijd denken aan je medemens he, dat bloed heb ik pas later weer nodig, tussendoor mogen ze het wel bij iemand anders gebruikenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nog even naar ViVi kijken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop