n3rdquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:18 schreef Gebs het volgende:
Ik he CS tot in den treuren gespeeld, ik kon mappen met me ogen dicht rushen zowat
ik mag geen mobieltje van mijn mammiequote:
bedoel ikquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat niet, maar speelde het wel vaker dan goed voor me was, als ik dat ook niet had kunnen spelen was ik waarschijnlijk nog wel universitair student geweest
dan moet je die bitch smacken. hoe moet je anders je ho's vertellen dat ze meer moeten verdienen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:20 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik mag geen mobieltje van mijn mammie
wij hadden dagen dan kwamen we om half 9 de zelfwerkzaal in, laptop inpluggen en 's avonds om 18 uur uitpluggen omdat de zooi op slot ging, 's avonds doorgaan thuis en dan om 8 uur weer richting zelfwerkzaalquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:20 schreef Gebs het volgende:
[..]
En headshots maken met je scout waarmee je niet inzoomt enzo![]()
ook altijd leuk ja, scout als assaultgeweer gebruiken ging primaquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:20 schreef Gebs het volgende:
[..]
En headshots maken met je scout waarmee je niet inzoomt enzo![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dan moet je die bitch smacken. hoe moet je anders je ho's vertellen dat ze meer moeten verdienen?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
EMO.GIF!!!!
Ik kon alles als assult gebruikenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:22 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ook altijd leuk ja, scout als assaultgeweer gebruiken ging prima
anders dan alcohol en voorschriften heb ik nog nooit drugs gebruiktquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik heb al een jaar geen drugs meer gebruikt
uhuh![]()
leuk om anderen mee te frustrerenquote:
Winners don't use drugsquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
anders dan alcohol en voorschriften heb ik nog nooit drugs gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |