jahquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wordt ie opeens groter van die naam?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
schaamteloos vertel je dat aan iedereenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:07 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
mijn plassertje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
"ik wil ook in de boo"
"rot op pino, je bent veels te groot"
"verzuipen eikel"
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zal je vriendin blij mee zijn, je gaat vreemd met een muisquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:08 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorryquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kut, dat is te laatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hehe, die is er toch wel ergens?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:08 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
insert= emo.gif incl blauw oogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wordt ie opeens groter van die naam?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*start photoshop op!quote:
wie had er vanoctend ook al weer een hoop schijt nodig om zijn stageplek mee onder te smeren?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:09 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik moet poepen!
schijten noemen we dat in goed nederlandsquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:09 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik moet poepen!
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wie had er vanoctend ook al weer een hoop schijt nodig om zijn stageplek mee onder te smeren?
hij zei ook al jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee CS2quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
*start photoshop op!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ohquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Adobe Creative Suite 2quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee CS2om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Algemeen Beschaafd Tokkies'quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
schijten noemen we dat in goed nederlands
oi, laat het evoluon staanquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ff mijn spaceshuttle uitlaten
...quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oi, laat het evoluon staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
counterstrike 2quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
Adobe Creative Suite 2om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ehhh, creatief...quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:14 schreef Mobster273 het volgende:
1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop