das lang geledenquote:
niet echt, ik had een gewone tekst getypt en er komt alleen een 1quote:
geen idee. nooit gespeeldquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:15 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
das lang geleden
oh nee, dat was zelfs counterstrike 1
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
niet echt, ik had een gewone tekst getypt en er komt alleen een 1
ik raaak meteen in shock jaquote:
was zo'n beetje de enige first person shooter die kan spelenquote:
ok, dan niet hequote:
eigenlijk wil ik nu heel snel mijn mammie, maar die is ver wegquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
[..]
zie je wat voor schade je aanricht
Mensenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
mensen die verslaafd zijn aan counter strike![]()
Wat vertel je me nu?!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:18 schreef Gebs het volgende:
Ik he CS tot in den treuren gespeeld, ik kon mappen met me ogen dicht rushen zowat
dat niet, maar speelde het wel vaker dan goed voor me was, als ik dat ook niet had kunnen spelen was ik waarschijnlijk nog wel universitair student geweestquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
gebruik je kindermobieltje maarquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik nu heel snel mijn mammie, maar die is ver weg
dat idee jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:18 schreef Gebs het volgende:
Ik he CS tot in den treuren gespeeld, ik kon mappen met me ogen dicht rushen zowat
n3rdquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:18 schreef Gebs het volgende:
ik mag geen mobieltje van mijn mammiequote:
bedoel ikquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat niet, maar speelde het wel vaker dan goed voor me was, als ik dat ook niet had kunnen spelen was ik waarschijnlijk nog wel universitair student geweest
dan moet je die bitch smacken. hoe moet je anders je ho's vertellen dat ze meer moeten verdienen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:20 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik mag geen mobieltje van mijn mammie
wij hadden dagen dan kwamen we om half 9 de zelfwerkzaal in, laptop inpluggen en 's avonds om 18 uur uitpluggen omdat de zooi op slot ging, 's avonds doorgaan thuis en dan om 8 uur weer richting zelfwerkzaalquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:20 schreef Gebs het volgende:
[..]
En headshots maken met je scout waarmee je niet inzoomt enzo![]()
ook altijd leuk ja, scout als assaultgeweer gebruiken ging primaquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:20 schreef Gebs het volgende:
[..]
En headshots maken met je scout waarmee je niet inzoomt enzo![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dan moet je die bitch smacken. hoe moet je anders je ho's vertellen dat ze meer moeten verdienen?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
EMO.GIF!!!!
Ik kon alles als assult gebruikenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:22 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ook altijd leuk ja, scout als assaultgeweer gebruiken ging prima
anders dan alcohol en voorschriften heb ik nog nooit drugs gebruiktquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik heb al een jaar geen drugs meer gebruikt
uhuh![]()
leuk om anderen mee te frustrerenquote:
Winners don't use drugsquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
anders dan alcohol en voorschriften heb ik nog nooit drugs gebruikt
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
anders dan alcohol en voorschriften heb ik nog nooit drugs gebruikt
is daar niet helemaal goed gegaan merk ikquote:
correctquote:
oh, dat is dat blauwe dingquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik had de PGR3 wedstrijd gewonnen...
Faceplate gewonnen [afbeelding]
genruik nou eens die nieuwe!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
correct
alweer een inlijsttopic, ik moet nog op gaan passen, mijn muur hangt zo snel vol
1337 h@xX0r!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:25 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ja vooral van die noobs die dan gaan schreeuwen dat je een hax0r bent
toen werd hij afgepakt en kreeg je eenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik had de PGR3 wedstrijd gewonnen...
Faceplate gewonnen [afbeelding]
ja, mooi jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:25 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ja vooral van die noobs die dan gaan schreeuwen dat je een hax0r bent
nieuwe wat?quote:
Ja of dan zitten ze achter die kist waar ze altijd achter zitten, schiet je ze kapot daar doorheen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, mooi ja
boehoe, hij gebruikt wallhack
en dan gewoon in een lege betonnen bak als map spelen
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
hehe, die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:28 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ja of dan zitten ze achter die kist waar ze altijd achter zitten, schiet je ze kapot daar doorheen.
Boehoe hij gebruikt walhack![]()
Toedeledokiequote:Op woensdag 31 mei 2006 16:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
afscheid kadootje. pak me spullen en ga lekker terug naar huis
Opzouten danquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
oh nee, die geeft mijn punt niet echt weerquote:
dat had je niet hoeven doenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
pagina is bijna vol, don't get your underwear into a wrinklequote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:30 schreef Gebs het volgende:
[..]
Toen het leven nog mooi was, en je alleen maar vrouwen kende die op .jpg eindigde![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:30 schreef Gebs het volgende:
[..]
Toen het leven nog mooi was, en je alleen maar vrouwen kende die op .jpg eindigde![]()
bij mij op .rlquote:
ruk zequote:Op woensdag 31 mei 2006 16:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daarover gesproken!.
Als het goed is is voyeur binnen.
da moest ik nog doen!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daarover gesproken!.
Als het goed is is voyeur binnen.
kuttechnologie ook eigenlijk, staat ook nergens voorquote:
avonden...quote:
mijne staat dan wel!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kuttechnologie ook eigenlijk, staat ook nergens voor
Totaal geen ruggengraat die technologiequote:Op woensdag 31 mei 2006 16:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kuttechnologie ook eigenlijk, staat ook nergens voor
met rechterhad gaat toch plezieriger denk ikquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eindelijk ontmaagd bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |