ik alleen een bordje met exitquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:39 schreef Gebs het volgende:
Ik heb zo'n bordje op me reet, convoi exeptionel, en pas op zwengt uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dat komt niet om dat ze zo'n lange fallus heeftquote:
* Monitor instantly volblaft.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:40 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
nog even naar ViVi kijken!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik wist dat je het wel eens door zou krijgenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent echt giga goed!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Past er niet meer bij bij mijquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik alleen een bordje met exitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat hoop ik toch nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:40 schreef Gebs het volgende:
[..]
Maar dat komt niet om dat ze zo'n lange fallus heeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de mijne krijgt ze some een half uur te "leen"quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:40 schreef Gebs het volgende:
[..]
Maar dat komt niet om dat ze zo'n lange fallus heeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tissue?quote:
Als je zelf je gordel om doet!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik wist dat je het wel eens door zou krijgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
van frisia financieringenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
de mijne krijgt ze some een half uur te "leen"
lekkere buurvrouw dan?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
de mijne krijgt ze some een half uur te "leen"
Nou graag!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tissue?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
picsquote:
quote:
daar is je derde been toch voor, daarmee knoop ik mezelf altijd vast aan de stoel, hartstikke veiligquote:
Op de achterbank!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daar is je derde been toch voor, daarmee knoop ik mezelf altijd vast aan de stoel, hartstikke veiligom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zit op mijn werk... en ik heb alleen een 3gp filmpje!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
picsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat die vogel zegtquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:43 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uploadennnnnnnnquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:43 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik zit op mijn werk... en ik heb alleen een 3gp filmpje!
met de ipod gemaakt!
das lastig rijden...quote:
Tjirpquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wat die vogel zegtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ligt eraan hoe je dat inteperteertquote:
is NSFWquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uploadennnnnnnnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop