Ach dat is nog maar ene maandjequote:Op woensdag 31 mei 2006 15:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
gij gaat niet dicht. basta
mijn stagetijdbesteding, wat doe jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat lijkt me niet handig, past ie nog beter in KLB, als tegenhangerquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij vragen asiel aan in OUDom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nog 1 uur en 50 voor mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mjah, en voor het einde van het WK zal ie toch niet dichtgaan lijkt mequote:Op woensdag 31 mei 2006 15:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach dat is nog maar ene maandjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach we gaan gewoon ondergrondsquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat lijkt me niet handig, past ie nog beter in KLB, als tegenhangerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mailen voor toegang...quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach we gaan gewoon ondergrondsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil een nieuw SubForum.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij vragen asiel aan in OUDom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mjah, en voor het einde van het WK zal ie toch niet dichtgaan lijkt meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
optimistisch het WK door natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat is waar. over een week of 3 heb ik vakantie en hoef als het goed is de komende 2,5 jaar geen stage meer te lopen dus dan zal ik ook niet meer vaak op fok komenquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach dat is nog maar ene maandjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Naar FB gaatquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:13 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik wil een nieuw SubForum.
JeG :-)
En die is NGA!
ik ben ook goedquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed idee.
Niet meteen overdrijvenquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ben ook goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
o nee ik zak natuurlijkquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat is waar. over een week of 3 heb ik vakantie en hoef als het goed is de komende 2,5 jaar geen stage meer te lopen dus dan zal ik ook niet meer vaak op fok komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niet overdag iigquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat is waar. over een week of 3 heb ik vakantie en hoef als het goed is de komende 2,5 jaar geen stage meer te lopen dus dan zal ik ook niet meer vaak op fok komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Same here!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Doewj!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:14 schreef -Marc- het volgende:
Ik doe dubbelpunt W!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pff stinkt hierquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ben ook goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je wil een subforum waar je zelf niet mag komen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:13 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik wil een nieuw SubForum.
JeG :-)
En die is NGA!
Sorryquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
pff stinkt hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
's avonds kom ik zelden op fok. vrienden en leuke dingen doen enzoquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
niet overdag iigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dwars door de computer heen, zie je hoe goed ik benquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
pff stinkt hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
's nachtsquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
's avonds kom ik zelden op fok. vrienden en leuke dingen doen enzo
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
's avonds kom ik zelden op fok. vrienden en leuke dingen doen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop