als het 10% van de wereldbevolking is dan zou dat erg veel zijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waar kun jij het wel mee vinden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als het 10% van de wereldbevolking is dan zou dat erg veel zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat jij haar geweldig vind ligt nogal voor de hand, je bent niet erg onpartijdigquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:07 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dan ken je haar nog nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zelfkennisquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel voordat hij haar kendequote:Op woensdag 31 mei 2006 15:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat jij haar geweldig vind ligt nogal voor de hand, je bent niet erg onpartijdigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is oké!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zelfkennisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zelfs binnen mijn vriendengroep zijn er mensen die ik niet kan uitstaanquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zelfkennisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga trouwens over 6 minuten naar huisquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wel voordat hij haar kendeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar dat nu te laat lijkt me zoquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wel voordat hij haar kendeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lijken we toch weer meer op elkaar dan we dachtenquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zelfs binnen mijn vriendengroep zijn er mensen die ik niet kan uitstaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar omdat de rest wat makkelijker is zijn die er wel gewoon bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt extra vroeg vrijgenomen voor de einde-van-de-maand-wip?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:09 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik ga trouwens over 6 minuten naar huisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat hadden we al eens eerder geconcludeerd volgens mijquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Lijken we toch weer meer op elkaar dan we dachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoop denk hetquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:09 schreef Mobster273 het volgende:
zou ik Erwin trouwens weg hebben gejaagd?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inlijsttopicquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat hadden we al eens eerder geconcludeerd volgens mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet dat ook nogquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je hebt extra vroeg vrijgenomen voor de einde-van-de-maand-wip?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nog 1 uur en 20 minutenquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:09 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik ga trouwens over 6 minuten naar huisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:11 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Niet dat ook nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die hangt nog aan de muurquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Inlijsttopicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij vragen asiel aan in OUDquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:11 schreef Mobster273 het volgende:
trouwens, WOW is toch een tijdelijk forum? wanneer gaat het weer dicht? (wat mij betreft nooit, maar gewoon nieuwsgierigheid)
en waar moeten we jullie daarna verder met spammenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gij gaat niet dicht. bastaquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:11 schreef Mobster273 het volgende:
trouwens, WOW is toch een tijdelijk forum? wanneer gaat het weer dicht? (wat mij betreft nooit, maar gewoon nieuwsgierigheid)
en waar moeten we jullie daarna verder met spammenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nog 1 uur en 50 voor mijquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nog 1 uur en 20 minutenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nog 1 uur en 20 minutenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
A man's gotta do, what a man's gotta do!quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het MOET.
Ik weet dat je er een hekel aan hebt!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop