er is hier niemand binnen dus ik zou dat makkelijk kunnen doen, niemand die het hoortquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zouden ze hier niet eens zo heul raar vindenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarvan zouden ze dan wel weer enigzins opkijkenquote:
lekker roepen ze terugquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wat vinden je collega's daar nou van, als je zo maar ineens sperma door de kamer roeptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
op weg naar CERNquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Liep hij en de diender van de Zwitserse Garde naar de autoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Och crap ja dat gebeurd eerst nogquote:
maar draaien na 1 seconden hun koppen weer richtingquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daarvan zouden ze dan wel weer enigzins opkijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met een soort van snottebelquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
maar draaien na 1 seconden hun koppen weer richtingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.de monitorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
iets met de achterkant van een boek enzoquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Och crap ja dat gebeurd eerst nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe weet je dat?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tissue iemand?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Met een soort van snottebelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
iets met de achterkant van een boek enzo
Ja maar je hebt hem nog nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
iets met de achterkant van een boek enzo
niet nodigquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
tissue iemand?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:45 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alleen kleenexquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
tissue iemand?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oke preview op internet danquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja maar je hebt hem nog nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
d0000000dquote:
Je mag niet liegen hè?quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je mag niet liegen hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
boek?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:45 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet je die dan zelf in de goeie volgorde zetten?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
boek?
dat is een ding waar interessante dingen in staan en waar je iets van leert. letters, je weet wel abcd en zo
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
boek?
dat is een ding waar interessante dingen in staan en waar je iets van leert. letters, je weet wel abcd en zo
ABCDFGHJKMNQRSTVXZ? zoiets?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
boek?
En abcdefghijklmnopqrstuvwxyz.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:50 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ABCDFGHJKMNQRSTVXZ? zoiets?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
klaag me aan danquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je mag niet liegen hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop