Ik voel niet de behoefte om de neusgaten van Ciscus te vullen.quote:
Het zelfvertrouwen van je fotoboek?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:30 schreef Ciscus het volgende:
[..]
En meteen offline, dat is nog eens goed voor het zelfvertrouwen van mijn fotoboek.
Da's een personificatie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:31 schreef Augustina het volgende:
[..]
Het zelfvertrouwen van je fotoboek?
waar zoek je dan precies naar AE?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wie wil mij uitleggen over de neusgaten, zodat ik niet onnodig in fotoboeken hoef te gluren naar iets waarvan ik nog niet eens weet of ik het wel wil zien.
Fotoboek van Ciscus.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wie wil mij uitleggen over de neusgaten, zodat ik niet onnodig in fotoboeken hoef te gluren naar iets waarvan ik nog niet eens weet of ik het wel wil zien.
Ik zoek niets Muha... ik vraag slechts opheldering...quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:45 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
waar zoek je dan precies naar AE?
quote:
Wel goed hoor. Moet zo weer gaan werken. Die koopavonden bij de V&D zijn niet echt een succesquote:
Muhaquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zoek niets Muha... ik vraag slechts opheldering...
[..]
Is het in Rotjeknor dan elke avond koopavond bij de V & D?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:48 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Moet zo weer gaan werken. Die koopavonden bij de V&D zijn niet echt een succes![]()
Ja, ikzelf voel me minimaal begluurd.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:31 schreef Augustina het volgende:
[..]
Het zelfvertrouwen van je fotoboek?
Je fotoboek ís een konterfeitsel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:51 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ja, ikzelf voel me minimaal begluurd.
Ik heb verder mooie neusgaten, en hoef het daar verder niet over te hebben. Zullen we het nu over konterfeitsels hebben?
Ah toe, vertel eens wat meer over die neusgaten van je?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:51 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ja, ikzelf voel me minimaal begluurd.
Ik heb verder mooie neusgaten, en hoef het daar verder niet over te hebben. Zullen we het nu over konterfeitsels hebben?
Nee, we hebben gister en vandaag extra koopavondquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Is het in Rotjeknor dan elke avond koopavond bij de V & D?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |