Ik voel niet de behoefte om de neusgaten van Ciscus te vullen.quote:
Het zelfvertrouwen van je fotoboek?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:30 schreef Ciscus het volgende:
[..]
En meteen offline, dat is nog eens goed voor het zelfvertrouwen van mijn fotoboek.
Da's een personificatie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:31 schreef Augustina het volgende:
[..]
Het zelfvertrouwen van je fotoboek?
waar zoek je dan precies naar AE?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wie wil mij uitleggen over de neusgaten, zodat ik niet onnodig in fotoboeken hoef te gluren naar iets waarvan ik nog niet eens weet of ik het wel wil zien.
Fotoboek van Ciscus.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wie wil mij uitleggen over de neusgaten, zodat ik niet onnodig in fotoboeken hoef te gluren naar iets waarvan ik nog niet eens weet of ik het wel wil zien.
Ik zoek niets Muha... ik vraag slechts opheldering...quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:45 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
waar zoek je dan precies naar AE?
quote:
Wel goed hoor. Moet zo weer gaan werken. Die koopavonden bij de V&D zijn niet echt een succesquote:
Muhaquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zoek niets Muha... ik vraag slechts opheldering...
[..]
Is het in Rotjeknor dan elke avond koopavond bij de V & D?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:48 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Moet zo weer gaan werken. Die koopavonden bij de V&D zijn niet echt een succes![]()
Ja, ikzelf voel me minimaal begluurd.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:31 schreef Augustina het volgende:
[..]
Het zelfvertrouwen van je fotoboek?
Je fotoboek ís een konterfeitsel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:51 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ja, ikzelf voel me minimaal begluurd.
Ik heb verder mooie neusgaten, en hoef het daar verder niet over te hebben. Zullen we het nu over konterfeitsels hebben?
Ah toe, vertel eens wat meer over die neusgaten van je?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:51 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ja, ikzelf voel me minimaal begluurd.
Ik heb verder mooie neusgaten, en hoef het daar verder niet over te hebben. Zullen we het nu over konterfeitsels hebben?
Nee, we hebben gister en vandaag extra koopavondquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Is het in Rotjeknor dan elke avond koopavond bij de V & D?
Vanwege de Pinksteren?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:58 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Nee, we hebben gister en vandaag extra koopavond
Ach, het brengt wel geld in het laadje.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:58 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Nee, we hebben gister en vandaag extra koopavond
Op hoogstraat. bij de koopgoot dusquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vanwege de Pinksteren?![]()
Waar zit de V&D in R'dam ook weer?
Dat is het probleem dus. Het brengt minder geld in het laadje dan dat het kostquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ach, het brengt wel geld in het laadje.
Voor de V & D dan, dat is hun probleem.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:04 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat is het probleem dus. Het brengt minder geld in het laadje dan dat het kost![]()
Behalve dat eigenlijk zonde van mijn tijs is, levert het me geld op idd.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Voor de V & D dan, dat is hun probleem.
Jou levert het neem ik aan wel iets op.
Nou vooruit, ik wil er eigenlijk ook best wel wat over vertellen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ah toe, vertel eens wat meer over die neusgaten van je?
Uit je fotoboek blijf ik netjes weg hoor, om diens (?) zelfvertrouwen te sparen.
Je citeert me verkeerd en je hebt 't uit zijn verband gerukt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:20 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Althans, in die veronderstelling leefde ik voordat ene Lienekien er een lelijke opmerking over maakte: 'ik word er niet warm van'. Nu heeft mijn neus pijn.
Daarom ben ik ook nooit verder gekomen dan een tweetal columnpjes in een studentenblad en een ingezonden brief naar de Sjors & Sjimmie (nr12, 1991). Hoe dan ook, je hebt gelijk. Ik associeer 'opgewonden' met 'warm', maar misschien word je er natuurlijk wel warm van, maar niet opgewonden. Mijn fout, Lienekien.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je citeert me verkeerd en je hebt 't uit zijn verband gerukt.![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:33 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook nooit verder gekomen dan een tweetal columnpjes in een studentenblad en een ingezonden brief naar de Sjors & Sjimmie (nr12, 1991). Hoe dan ook, je hebt gelijk. Ik associeer 'opgewonden' met 'warm', maar misschien word je er natuurlijk wel warm van, maar niet opgewonden. Mijn fout, Lienekien.
Dus
Ik sta standaard off line, dus dat zegt niks.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:30 schreef Ciscus het volgende:
[..]
En meteen offline, dat is nog eens goed voor het zelfvertrouwen van mijn fotoboek.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:20 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik wil er eigenlijk ook best wel wat over vertellen.
Mijn neus begon in 1977 als een klein poezelig bebloed neusje, dat verder vast zat aan een vreselijk lekkere en ongelooflijk knappe baby. Al snel bleek mijn neusje niet die van een zalm te zijn. Noch zwemmen, noch rekenen behoorden tot de kwaliteiten van de mens die er achter de neus schuilging. Na veel met de neus in de boeken gezeten te hebben, bleek op 17-jarige leeftijd dat al dat geneuzel niet voor niets was geweest en mocht mijn, inmiddels puberaal uitziende neusje, ruiken aan het studentenleven, met de daarbij horende appetijtelijkheden, zoals daar zijn: bier, pizza, vrouw. Ook de eerste neushaartjes kwamen door, en met de neus in de wind zagen hij en ik de toekomst positief tegemoet. Toen, op zekere onbestemde kutdag, bleek er iets mis met de neus; hij liep vanzelf, maar wilde niet meer stoppen. Hij liep maar door, en werd schraal en dik en rood en hij kriebelde, maar deed pijn, het schroeide, maar vroeg om doekjes, hij traande, weende, mopperde, bleef lopen, bleef zeuren en zeiken en irriteren. Maar sinds een paar dagen is dat weer over. Het is nu een prachtig welgevormde neus, waar menigeen terecht jaloers op is. Althans, in die veronderstelling leefde ik voordat ene Lienekien er een lelijke opmerking over maakte: 'ik word er niet warm van'. Nu heeft mijn neus pijn.
*bekijkt fotoboek.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
God, we hebben een onderwerp gevonden, hoor; neusgaten.
Verdomd!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef dwerg het volgende:
[..]
*bekijkt fotoboek.
Of in jouw geval, neusgat.
Laten we zijn neusgat niet als uitgangspunt nemenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef dwerg het volgende:
[..]
*bekijkt fotoboek.
Of in jouw geval, neusgat.
Hm...lastig....het is geen rijmpje....neen....ik denk dat het moet zijn:quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:40 schreef Lienekien het volgende:
Ciscus: Wie zijn neus kwetst, kwetst zijn...
Ik dacht aan iets als 'wie zijn neus kwetst, kwetst zijn ego'.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:50 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hm...lastig....het is geen rijmpje....neen....ik denk dat het moet zijn:
Wie zijn neus kwetst, kwetst zijn neus voordat iemand anders het wellicht doet
goed?
Die zijn wél leuk!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
"Wie zijn neusgat niet eert, is het snot eruit niet waard."
"Het ene neusgat in, het andere neusgat weer uit."
"Geen knip voor het neusgat waard zijn."
Grappig, daar zat ik ook aan te denken. Toen bedacht ik me dat het werkelijk nergens op slaat. Maar toch.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets als 'wie zijn neus kwetst, kwetst zijn ego'.
Het slaat dus kennelijk wel ergens op.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:14 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Grappig, daar zat ik ook aan te denken. Toen bedacht ik me dat het werkelijk nergens op slaat. Maar toch.
Nu welquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het slaat dus kennelijk wel ergens op.
Hallo dwerg!quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:49 schreef dwerg het volgende:
'navond.
Ik ben de kleinste van drie broers. En aangezien we ontzettend veel van elkaar houdenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
Waarom noem je jezelf eigenlijk "dwerg"?
ben je zo'n ukkepukkie?
Dan ben je voor mij nog altijd een reus.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:55 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik ben de kleinste van drie broers. En aangezien we ontzettend veel van elkaar houdennoemden ze mij dwerg. Ik ben 1.82 ofzo.
Voor mij ookquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan ben je voor mij nog altijd een reus.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:54 schreef dwerg het volgende:
Fitter?
Dat scheelt maar 7 centimeter met dwerg. Als je je haar een beetje spiket met spul zie je 't verschil niet eens.quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het niet precies, ik vermijd meetlatten en weegschalen. Als ik moet gokken dan zeg ik ongeveer 1,75 m.
Ik ben denk ik de kortste. Ik ben maar 1 meter 95.quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:02 schreef Lienekien het volgende:
Gaan jullie nog vertellen hoe kort jullie zijn?
Kortste?quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de kortste. Ik ben maar 1 meter 95.
Je wervels zakken in.quote:Op woensdag 31 mei 2006 22:06 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind 1.95 bij lange na niet kort, ikzelf ben korter, en dat zal ik altijd blijven, ik krimp alleen nog maar. Krimpt een lijk eigenlijk, of zet dat juist uit?
O, een lijk. Dat had ik verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 22:08 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij krimpt een lijk wel. het lichaam droogt uit, waardoor de huid strakker trekt, en het lichaam dus korter en smaller wordt.
Ik zeg altijd maar zo: niveau is geen niveaquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:05 schreef broer het volgende:
Ja! Neusgaten en lichaamslengte.
Wie zou hier nou géén tvp willen plaatsen?
Ga es praten met je baas.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:40 schreef dwerg het volgende:
Tja, ik heb geen internetverbinding op m'n werkplek.
Ik wel. Maar ik kom door het werken niet aan internetten toequote:Op donderdag 1 juni 2006 12:40 schreef dwerg het volgende:
Tja, ik heb geen internetverbinding op m'n werkplek.
Buurtwerk, toch?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat een rust hier.
* ALTER-EGO komt net thuis van haar eerste officiële werkdag.
En... ik vind het nog steeds leuk!
een sexy wijkagente? waarom hebben we dat in rotterdam nietquote:
Over Rotterdam gesproken: waarom word ik net op mijn mobiel gebeld door een mevrouw uit de Zonnebloemstraat dat ik de Kidsweek niet bezorgd heb? En dat haar adres 'echt op de lijst staat'?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:49 schreef muhammad_ali het volgende:
rotterdam
bezorg jij de kidsweek dan? en waarom heb je het dan niet bij haar adres bezorgd. Want ze staat toch echt op de lijstquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:51 schreef dwerg het volgende:
[..]
Over Rotterdam gesproken: waarom word ik net op mijn mobiel gebeld door een mevrouw uit de Zonnebloemstraat dat ik de Kidsweek niet bezorgd heb? En dat haar adres 'echt op de lijst staat'?
Je bent toch wel vriendelijk gebleven, hè. Klant is koning.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:51 schreef dwerg het volgende:
[..]
Over Rotterdam gesproken: waarom word ik net op mijn mobiel gebeld door een mevrouw uit de Zonnebloemstraat dat ik de Kidsweek niet bezorgd heb? En dat haar adres 'echt op de lijst staat'?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:41 schreef muhammad_ali het volgende:
wat voor werk was het ook alweer?
quote:
Zeg je dat altijd? Wat moeten mensen wel niet van je denken?quote:Op donderdag 1 juni 2006 06:27 schreef Ciscus het volgende:
Ik zeg altijd maar zo: niveau is geen nivea
O, wacht dat had je zelf ook al in de gaten.quote:(zeg ik goddank niet zo heel vaak, wat moeten mensen wel niet van me denken)
Beetje jouw soort humor, broer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:02 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg je dat altijd? Wat moeten mensen wel niet van je denken?
[..]
O, wacht dat had je zelf ook al in de gaten.
welke stad doe jij dat buurtwerken?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
!
Lienekien let tenminste wél op.
[..]
Breda toch??quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
welke stad doe jij dat buurtwerken?
Hoe kom je daarbij? Dat leid je toch hopelijk niet af uit mijn sporadische TTKLPT-posts, of wel?quote:
In Breda.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
welke stad doe jij dat buurtwerken?
Ik heb nog steeds de neiging om te zeggen "die kutstad".quote:
Ik let goed op.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:10 schreef broer het volgende:
En dan nog, Lienekien, wat bedoel je er precies mee?
Hij is jouw kloon.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:12 schreef broer het volgende:
[..]
Niet om het antwoord heendraaien! Hup, voor de draad ermee.
Zoals Circus Custers al zong 'ik sta niet al te gauw met een mond vol tanden', maar ik heb dit keer niet veel meer gezegd dan ehm en okee.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:58 schreef Lienekien het volgende:
Je bent toch wel vriendelijk gebleven, hè. Klant is koning.
Misschien heeft ze wel rood haar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:23 schreef dwerg het volgende:
[..]
Zoals Circus Custers al zong 'ik sta niet al te gauw met een mond vol tanden', maar ik heb dit keer niet veel meer gezegd dan ehm en okee.
Misschien belt ze volgende week weer. Of morgen. Is Kidsweek een dag- of een weekblad?
maar je bezorgd dus helemaal geen kidsweek of heb ik het verkeerd?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:23 schreef dwerg het volgende:
[..]
Zoals Circus Custers al zong 'ik sta niet al te gauw met een mond vol tanden', maar ik heb dit keer niet veel meer gezegd dan ehm en okee.
Misschien belt ze volgende week weer. Of morgen. Is Kidsweek een dag- of een weekblad?
En een kind. Of kinderen. En een vent in te grote Jeep met als beroep glazenwasser.quote:
Nee, ze is van hem af.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:25 schreef dwerg het volgende:
[..]
En een kind. Of kinderen. En een vent in te grote Jeep met als beroep glazenwasser.
In deze barre economische tijden grijp ik elke kans op een baantje met beide handen aan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:25 schreef muhammad_ali het volgende:
maar je bezorgd dus helemaal geen kidsweek of heb ik het verkeerd?
Je ondertitel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:27 schreef dwerg het volgende:
[..]
In deze barre economische tijden grijp ik elke kans op een baantje met beide handen aan.
Nee, natuurlijk niet.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:27 schreef dwerg het volgende:
[..]
In deze barre economische tijden grijp ik elke kans op een baantje met beide handen aan.
Nee, natuurlijk niet.
Ruilen??quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb dus he-le-maal niks te doen dit weekend.
Dat doe je jezelf aan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ruilen??
Ik kan me niet eens meer herinneren hoe dat is.., een weekend niks te doen hebben..
Is dit weer zo'n cryptogram?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:49 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb geen bal gezien vandaag!
vanavond Nederland - Mexico. Kun je genoeg ballen zienquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:49 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb geen bal gezien vandaag!
Moet ik alwéér naar Utrecht?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:50 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Rondleiding door Utrecht hebben? Ik wijs aan, en jij gaat kijken, ok?
Nu ja, zolang ik ademhaal kan ik het beste maar leven ook had ik zo gedacht...quote:
Bijna.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:09 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ok, dan wijs ik niks aan, en sluit jij je ogen. Snurk je?
Je bedoelt je knie aan gort klussen. Maar 't wordt wel mooi. Ik kan erg genieten van zo'n voorraadkast.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, zolang ik ademhaal kan ik het beste maar leven ook had ik zo gedacht...
Alleen dat kost zoveel tijd soms..
Lurkerquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt je knie aan gort klussen. Maar 't wordt wel mooi. Ik kan erg genieten van zo'n voorraadkast.
Formule 1 maakt zo'n vervelende herrie. Dat heb je dan weer niet met vogels.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:23 schreef Ciscus het volgende:
Formule 1, ik heb dat nooit begrepen. Net zomin als vogels kijken. Of met je moeder webcammen. Enzo.
(ik ben dan ook maar een vervelend figuur, die niets wil weten van een heleboel)
Al dat gekwetter, en gekwikkwekkwak, en gefluit, en getsjilp, en gevleugel, en takgewiebel, en getortelduif, en gepoep, en gepaar, en ge-stoerdoenerij-zie-mij-es-cool-een-vogel-zijn en ander lawaaierend vogelengedoe. Nee, ik heb er niets mee. Doe me dan maar Formule 1 op de teevee, kun je tenminste de beeldbuis ingooien (met het liefst een kleiduif).quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Formule 1 maakt zo'n vervelende herrie. Dat heb je dan weer niet met vogels.
Ik dacht het al toen ik je neusgaten zag.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:05 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Al dat gekwetter, en gekwikkwekkwak, en gefluit, en getsjilp, en gevleugel, en takgewiebel, en getortelduif, en gepoep, en gepaar, en ge-stoerdoenerij-zie-mij-es-cool-een-vogel-zijn en ander lawaaierend vogelengedoe. Nee, ik heb er niets mee. Doe me dan maar Formule 1 op de teevee, kun je tenminste de beeldbuis ingooien (met het liefst een kleiduif).
Beter dan snavelgaatjes. Maar de cirkel is weer even rond, ben ik gek op: 'ronde cirkeltjes'.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik dacht het al toen ik je neusgaten zag.![]()
Eigenlijk... mag ik je wel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:23 schreef Ciscus het volgende:
Formule 1, ik heb dat nooit begrepen. Net zomin als vogels kijken. Of met je moeder webcammen. Enzo.
(ik ben dan ook maar een vervelend figuur, die niets wil weten van een heleboel)
Wij postten tegelijkertijd. Maar het verklaart wel iets.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Moi??
Ehhh euhh... je zou weleens gelijk kunnen hebben.![]()
Wat verklaart dat dan volgens jou?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wij postten tegelijkertijd. Maar het verklaart wel iets.![]()
Dat jij Ciscus de liefde verklaart, tegelijk met mijn veronderstelling dat hij te veel blowt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat verklaart dat dan volgens jou?
En dat terwijl ik nog niet eens Ciske zijn neusgaten heb aanschouwd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat jij Ciscus de liefde verklaart, tegelijk met mijn veronderstelling dat hij te veel blowt.
Ja, het kan even duren voordat je 'm doorhebt. Houd vol.![]()
Daarvoor moet je je eerst moed indrinken, ik snap het.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En dat terwijl ik nog niet eens Ciske zijn neusgaten heb aanschouwd.![]()
Dat wordt lastig, ik lust geen alcohol.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daarvoor moet je je eerst moed indrinken, ik snap het.![]()
Maar je drinkt het wel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, ik lust geen alcohol.![]()
Laatst had ik een flesje witte wijn inderdaad, voor bij de kaasfondue.quote:
Voor bij de kaasfondue. Die moet ik onthouden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Laatst had ik een flesje witte wijn inderdaad, voor bij de kaasfondue.
Die fles is nu nog niet leeg.![]()
Witte wijn of thee, dat schijnt het beste te zijn om te drinken tijdens kaasfondue, heeft ooit iemand mij verteld.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor bij de kaasfondue. Die moet ik onthouden.![]()
Ja, ik dacht al dat er iets in de knup zat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:37 schreef Ciscus het volgende:
Afgelopen weekend heb ik chocoladefondue gekregen, in Frankrijk. Zit nu nog een dikke chocoladefonduespetter in m'n oog. Maar ik blow niet, ben allergisch voor rijstevloei. En voor moltondekens. En voor chooladefondue getuigende mijn rode linkeroog.
Liefde verklaren is mooi. Moet ik ook eens doen, maar het lukt me maar niet (zie hier een onderwerp, of tenminste een eerste stap voor een psycho-analyse. Ik denk ik reik 'm even aan. Maak jezelf bekend met het intermenselijke van de mens achter de neus)
Chocolade is geen kaas he.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:37 schreef Ciscus het volgende:
Afgelopen weekend heb ik chocoladefondue gekregen, in Frankrijk. Zit nu nog een dikke chocoladefonduespetter in m'n oog. Maar ik blow niet, ben allergisch voor rijstevloei. En voor moltondekens. En voor chooladefondue getuigende mijn rode linkeroog.
Liefde verklaren is mooi. Moet ik ook eens doen, maar het lukt me maar niet (zie hier een onderwerp, of tenminste een eerste stap voor een psycho-analyse. Ik denk ik reik 'm even aan. Maak jezelf bekend met het intermenselijke van de mens achter de neus)
Die neus(gaten) van jou heb ik dus nog steeds niet gezien en na Lien d'r bemoedigende woorden over indrinken durf ik al helemaal niet meer te gaan kijken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:37 schreef Ciscus het volgende:
Maak jezelf bekend met het intermenselijke van de mens achter de neus)
Volgens mij is hij naar bed.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die neus(gaten) van jou heb ik dus nog steeds niet gezien en na Lien d'r bemoedigende woorden over indrinken durf ik al helemaal niet meer te gaan kijken.
plus dat ik doorgaans niet nieuwsgierig ben en zodoende vanuit principekwestie bij voorkeur geen fotoboeken bekijk
Ik krijg ineens zin in boetseren.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:51 schreef muhammad_ali het volgende:
Hello, is it me your looking for? I can see it in your eyes, I can see it in your smiley.![]()
![]()
Dat lees ik ook net ja.quote:
Getsie, Lionel Richie.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:51 schreef muhammad_ali het volgende:
Hello, is it me your looking for? I can see it in your eyes, I can see it in your smiley.![]()
![]()
boetseren? Die moet je me ff uitleggen hoor. Ik ken de clip van dat nummer niet overigens misschien dat het daarmee te maken heeftquote:
Je raadt het al.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:54 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
boetseren? Die moet je me ff uitleggen hoor. Ik ken de clip van dat nummer niet overigens misschien dat het daarmee te maken heeft![]()
Je gokt het goed. Blind meisje boetseert hoofd van Lionel Richie. De man heeft trouwens wel betere nummers gemaakt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:54 schreef muhammad_ali het volgende:
boetseren? Die moet je me ff uitleggen hoor. Ik ken de clip van dat nummer niet overigens misschien dat het daarmee te maken heeft![]()
Wat is er dan vekloot aan, of heb je het toch verbeterd?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:09 schreef dwerg het volgende:
Okee, die quote heb ik dus verkloot, en ik ben te moe om hem te verbeteren.
Weet je wat jij moet doen? En wel nu! Welterusten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:09 schreef dwerg het volgende:
Okee, die quote heb ik dus verkloot, en ik ben te moe om hem te verbeteren.
Even een mailtje afmaken, en dan ga ik pitten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:18 schreef Lienekien het volgende:
Weet je wat jij moet doen? En wel nu! Welterusten.![]()
Zowwww!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wil ik best doen, hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zowwww!
Dat... zou iemand zo af en toe eens tegen mij moeten zeggen.
Welterusten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:26 schreef dwerg het volgende:
Truste iedereen.
Morgen om 7 uur weer beginnen. Ik zal mijn baas er eens op aanspreken, 't is toch geen fatsoenlijke tijd.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag of ik dan zal luisteren.![]()
Troost je met de gedachte dat mijn wekker ook al om half 7 afgaat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:26 schreef dwerg het volgende:
Truste iedereen.
Morgen om 7 uur weer beginnen. Ik zal mijn baas er eens op aanspreken, 't is toch geen fatsoenlijke tijd.
Wat doe je dan nog hier! Hup! Hup, zeg ik je!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat mijn wekker ook al om half 7 afgaat.
Slaap lekker!
Ik had dwerg zo maar in bed.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Daar voel ik weinig van vanuit Groningen.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:30 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga morgen mijn fiets ophalen. Die heb ik vandaag weggebracht voor een beurt. Leuke fietsenmaker, hoor.![]()
Bad habits never die.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat doe je dan nog hier! Hup! Hup, zeg ik je!![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben je even kwijt hier... snap er helemaal niets meer van.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
8 minuten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:26 schreef dwerg het volgende:
Truste iedereen.
Zeg, je houdt me toch niet voor de gek, hè?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het duurde even en met de nodige uitleg, maar nu snap ik um dan ook.![]()
Nee!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg, je houdt me toch niet voor de gek, hè?![]()
Misschien vergast hij ons nog met een bezoekje.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
Waar hangt die contactgestoorde kunstenaar eigenlijk uit lately?
Dat zou hij best wel weereens mogen doen ja.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien vergast hij ons nog met een bezoekje.
Hij was er gisteravond. Meen ik.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zou hij best wel weereens mogen doen ja.
Ben inderdaad wel enkele sporadische posts van hem tegengekomen tijdens het bijlezen, maar voor mijn gevoel heb ik um hier al een poosje niet gezien.quote:
Wat doen we eraan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ben inderdaad wel enkele sporadische posts van hem tegengekomen tijdens het bijlezen, maar voor mijn gevoel heb ik um hier al een poosje niet gezien.
Hé, kijk eens wie we daar hebben. Alle 195 centimeter.quote:
Nouja, dwingen kunnen we hem niet he... maar smeken kan wel.quote:
Ja, nou, het kunnen er 1 of 2 meer zijn hoor... de metingen in het ziekenhuis geven nog wel eens verschillende resultaten... zelfs binnen een uur...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hé, kijk eens wie we daar hebben. Alle 195 centimeter.
Wat die jij nog zo laat hier, hoor jij niet al in je bed te liggen?quote:
Nou, ik ga zo wel naar bed. Wilde nog even mijn e-mail checken voordat ik ga slapen. Ik ben de hele avond weggeweest namelijk. Lekker gewokt met mijn collega'squote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat die jij nog zo laat hier, hoor jij niet al in je bed te liggen?
Evengoed welkom hoor.![]()
![]()
Laat het dan één of twee schelen... dan ben je nog altijd drie decimeter groter dan moi.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nou, het kunnen er 1 of 2 meer zijn hoor... de metingen in het ziekenhuis geven nog wel eens verschillende resultaten... zelfs binnen een uur...![]()
Als ik morgen niet zou hoeven werken, zou ik dat ook zeggen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:04 schreef Lienekien het volgende:
Ik blijf gewoon totdat DO-2 zich hier laat zien.
Lekkel!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik ga zo wel naar bed. Wilde nog even mijn e-mail checken voordat ik ga slapen. Ik ben de hele avond weggeweest namelijk. Lekker gewokt met mijn collega's
Ik heb enkel een date met de fietsenmaker.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als ik morgen niet zou hoeven werken, zou ik dat ook zeggen.
Laat ik nu dat risico maar niet nemen.
Wokken. Dat heb ik nou nog nooit gedaan. En het lijkt me ook niks.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik ga zo wel naar bed. Wilde nog even mijn e-mail checken voordat ik ga slapen. Ik ben de hele avond weggeweest namelijk. Lekker gewokt met mijn collega's
Daar wil je toch ook wel een beetje fris en uitgeslapen voor zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb enkel een date met de fietsenmaker.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lekkel!
Maar ehh... je email checken is iets anders dan fok! en TTK/LPT checken...
Ik ben er wel eens met mijn fiets geweest dat het leek of er een bochel in mijn voorwiel zat. Hij is er een stukje op gaan fietsen en vroeg toen hij terug was, of ik het alleen merkte op asfalt. Ja, inderdaad. Toen liet hij me zien dat er een dropje op de band zat vastgeplakt...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Daar wil je toch ook wel een beetje fris en uitgeslapen voor zijn.
Dan is ie niet alleen leuk, maar ook nogeens slim en handig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens met mijn fiets geweest dat het leek of er een bochel in mijn voorwiel zat. Hij is er een stukje op gaan fietsen en vroeg toen hij terug was, of ik het alleen merkte op asfalt. Ja, inderdaad. Toen liet hij me zien dat er een dropje op de band zat vastgeplakt...![]()
![]()
Heel verstandig DaMart.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:13 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ga nu. Welterusten dames, slaap wel, droom zacht, en morgen fris weer op!![]()
![]()
En je kunt met 'm lachen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan is ie niet alleen leuk, maar ook nogeens slim en handig.
Trusten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:13 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ga nu. Welterusten dames, slaap wel, droom zacht, en morgen fris weer op!![]()
![]()
Dat heb ik niet met mijn fietsenmaker, al zal dat komen doordat ik geen fietsenmaker heb.quote:
Nou.. te vroeg... niet als je er om half 7 uit moet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:18 schreef muhammad_ali het volgende:
te vroeg om te gaan slapen, te laat om iets te ondernemen![]()
Jip? was dat niet de zoon van AR?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat heb ik niet met mijn fietsenmaker, al zal dat komen doordat ik geen fietsenmaker heb.
(en ook geen fiets op Jip zijn oude fiets na die ik amper gebruik)
AR is een knul van 26.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:20 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Jip? was dat niet de zoon van AR?![]()
blijkbaar niet
nee, dan kan ik best voorstellen dat het niet te vroeg is...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nou.. te vroeg... niet als je er om half 7 uit moet.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:20 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Jip? was dat niet de zoon van AR?![]()
blijkbaar niet
Lijkt me niet dat hij de moeder is van de 12-jarige Jip.quote:
Ik heb een geheugen dat lijkt op een aldi spons á 50 eurocentquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
!
!
!
!
Muha toch, je geheugen is wel érg baáááad.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij de moeder is van de 12-jarige Jip.
Blow je niet een beetje teveel mien jong?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:26 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik heb een geheugen dat lijkt om een aldi spons á 50 eurocent![]()
de moeder lijkt mij vrij lastig idd. Maar ik wist ook niet dat Jip 12 wasquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij de moeder is van de 12-jarige Jip.
al bijna 2 jaar nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Blow je niet een beetje teveel mien jong?
Nou niet meer vergeten he!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:28 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
de moeder lijkt mij vrij lastig idd. Maar ik wist ook niet dat Jip 12 was![]()
Ik denk niet dat ie nu nog komt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik word wel een beetje moe, nu.
Ach, hij is er niet. En ik denk niet dat hij nog komt. Nee, hij is er niet. En ik vraag me af waarom...quote:
staat genoteerdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nou niet meer vergeten he!
AE = buurtwerk, plus kunstenares vrouwelijk, moeder, Jip.
AR = kunstenaar, huisklusser, verliefd, drukdrukdruk,
Misschien ligt hij allang als een roosje te slapen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, hij is er niet. En ik denk niet dat hij nog komt. Nee, hij is er niet. En ik vraag me af waarom...
Dan wil ik dat hij NU wakkerschrikt en denkt: ik ga even een glaasje water drinken en nog even op fok kijken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Misschien ligt hij allang als een roosje te slapen.
ik ga echt mijn best doen het te onthouden deze keerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je het over enkele dagen weer net zo hard vergeten bent.
Het zou wat zijn als dat echt zo zou gebeuren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan wil ik dat hij NU wakkerschrikt en denkt: ik ga even een glaasje water drinken en nog even op fok kijken.
heb je het nu over damart, dwerg of de fietsenmaker?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan wil ik dat hij NU wakkerschrikt en denkt: ik ga even een glaasje water drinken en nog even op fok kijken.
Over DO-2.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
heb je het nu over damart, dwerg of de fietsenmaker?![]()
Ik ben vandaag echt verstrooid![]()
En anders onthou je maar dat je terug kunt zoeken in TTK/LPT deel 66.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:38 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
ik ga echt mijn best doen het te onthouden deze keer![]()
Dat is ook nog een optie idd. OMG ik voel me echt dom wordenquote:
We hebben 'm wel genoemd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:40 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie idd. OMG ik voel me echt dom worden![]()
Zou het dan wellicht toch al later zijn dan je denkt?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:40 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie idd. OMG ik voel me echt dom worden![]()
Ja. Ze was een paar dagen wat huilerig, krijgt nu extra flesvoeding.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is het al LX.
Hoi.
Alles oke met Anne?
Neuh, ik heb vandaag al de hele dag een beetje een sloom brein. Ik weet niet waarom. Misschien dat ie morgen wat meer wil meewerkenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zou het dan wellicht toch al later zijn dan je denkt?
De boog kan niet altijd gespannen blijven.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:42 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Neuh, ik heb vandaag al de hele dag een beetje een sloom brein. Ik weet niet waarom. Misschien dat ie morgen wat meer wil meewerken![]()
Zielig is dat als ze huilerig zijn, ze kunnen nog niet praten en zeggen wat er dwars zit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Ze was een paar dagen wat huilerig, krijgt nu extra flesvoeding.
En je kunt er steeds leukere spelletjes mee doen! Morgen de hele dag vrij, dus...
Je bent niet de enige, ik had er vanavond ook last van.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:42 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Neuh, ik heb vandaag al de hele dag een beetje een sloom brein. Ik weet niet waarom. Misschien dat ie morgen wat meer wil meewerken![]()
Ik vind het vrij irritant moet ik zeggen. Ik ben ook de hele week al een beetje ziekerig. Dus ik ben ook niet zo scherp tegen klanten. En dat irriteert me een beetjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, ik had er vanavond ook last van.
Heb je niet een paar vrije dagen om naar uit te kijken?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:46 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik vind het vrij irritant moet ik zeggen. Ik ben ook de hele week al een beetje ziekerig. Dus ik ben ook niet zo scherp tegen klanten. En dat irriteert me een beetjeMaar ik ben niet ziek genoeg om uit te zieken...
zondag en maandag ben ik gelukkig vrij. Maar er gaan wat meubeltjes van plaats veranderen in huis. En daarbij is mijn hulp nodig. Tenzij ik echt ziek op bed lig zegmaar...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je niet een paar vrije dagen om naar uit te kijken?
Van mij mag dat nog lang duren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zielig is dat als ze huilerig zijn, ze kunnen nog niet praten en zeggen wat er dwars zit.
Snel gaat dat he.
Voor je het weet is ze een grote meid van 12 die naar de middelbare school gaat.
Probeer mastermind eensquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Van mij mag dat nog lang duren.
Haar favoriete spelletje nu is "zoek het rode kippetje". Dan houd ik het 'rode kippetje' ergens in haar gezichtsveld, knijp erin (maakt geluid) en zeg:"Zoek het rode kippetje". Dan gaat ze kijken, en als ze het ziet blijft ze ernaar kijken.
Het zijn natuurlijk allemaal nog erg eenvoudige spelletjes.![]()
Ook zit ze al heel aandachtig te luisteren, met grote ogen en een toegeknepen mondje, wanneer ik "Poesje mauw" voor haar zing!![]()
Bedenk je, die meubels lopen niet weg, die wachten wel geduldig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:48 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
zondag en maandag ben ik gelukkig vrij. Maar er gaan wat meubeltjes van plaats veranderen in huis. En daarbij is mijn hulp nodig. Tenzij ik echt ziek op bed lig zegmaar...![]()
nee dat klopt maar er komt nieuwe vloerbedekking dus moeten de meubels verplaatst worden. Bah, wat een shit situatie weerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bedenk je, die meubels lopen niet weg, die wachten wel geduldig.
Schrok je echt wakker en dacht je, kom laat ik eens even een glaasje water nemen en op fok gaan kijken?quote:
Alles op zijn tijd.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Van mij mag dat nog lang duren.
Haar favoriete spelletje nu is "zoek het rode kippetje". Dan houd ik het 'rode kippetje' ergens in haar gezichtsveld, knijp erin (maakt geluid) en zeg:"Zoek het rode kippetje". Dan gaat ze kijken, en als ze het ziet blijft ze ernaar kijken.
Het zijn natuurlijk allemaal nog erg eenvoudige spelletjes.![]()
Ook zit ze al heel aandachtig te luisteren, met grote ogen en een toegeknepen mondje, wanneer ik "Poesje mauw" voor haar zing!![]()
Dat klinkt als mijn afgelopen weekend. Moet je ook nicotineaanslag van een jaar of 10 schoonmaken?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:51 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
nee dat klopt maar er komt nieuwe vloerbedekking dus moeten de meubels verplaatst worden. Bah, wat een shit situatie weer![]()
Vrouwelijke schakers zijn zo sexyquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd.
Mastermind vind ik zelf niet leuk. Maar ooit zal ik haar schaken leren!
Maar met die meubels versjouwen ben je toch geen twee volle dagen bezig?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:51 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
nee dat klopt maar er komt nieuwe vloerbedekking dus moeten de meubels verplaatst worden. Bah, wat een shit situatie weer![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat klinkt als mijn afgelopen weekend. Moet je ook nicotineaanslag van een jaar of 10 schoonmaken?
Nou, nee..Slapen ga ik zo doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Schrok je echt wakker en dacht je, kom laat ik eens even een glaasje water nemen en op fok gaan kijken?
ik ben er uiteraard geen twee volle dagen mee bezig maar met alles er omheen heb ik dus geen tijd om uit te zieken ofzo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Maar met die meubels versjouwen ben je toch geen twee volle dagen bezig?
Ik druk net mijn laatste uit, wat voor mij als startsein gold om mijn bed op te gaan zoeken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik rook nog een sigaret.
weltrusten AEquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik druk net mijn laatste uit, wat voor mij als startsein gold om mijn bed op te gaan zoeken.
Trusten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik druk net mijn laatste uit, wat voor mij als startsein gold om mijn bed op te gaan zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |