quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:35 schreef Saik0 het volgende:
![]()
Ook wij gaan naar PinkPop !!
![]()
![]()
![]()
Lang Leve marktplaats!!!!!!!!!
![]()
![]()
Wanneer ben jij er dan?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Netjes netjes.
Ik zal naar jullie zwaaien als je in de rij staat
Vrijdagavond, maar goed perskaarten hè dus worden niet gecontroleerd om het terrein op te komenquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:27 schreef mForce het volgende:
Hoe zit dat met het drugsbeleid daar? en dan heb ik het over softdrugs![]()
Hehe nooitquote:
POlsbandje is voor de camping en festivalterrein. en ja dat krijg je alleen als je er het gehele weekend bentquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:11 schreef booo het volgende:
Wat houd dat polsbandje eigenlijk in? Krijgt iedereen dat? Of alleen als je 16 bent? Of alleen als je 3 dagen gaat?![]()
Zondag is voor mij ook de drukste dag met bands bezoeken. Kan de rest van het weekend mooi besteed worden om bier te drinkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:11 schreef ErikT het volgende:
Omdat ik niets nieuws te melden heb, nog maar eens: al het goede zit op zondag (behalve Placebo, Skin, Deftones).
Ga er vanuit dat dat op Pinkpop niet aan de orde is. Maar goed who knows.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Soms krijg je wel een andere kleur als je <16 bent. Op Fields of Rock deden ze dat volgens mij (en/of Lowlands). Dat was wel grappig aan de bar soms.
Waarom niet? Als het op andere grote festivals ook gedaan wordt, lijkt het me totaal niet ondenkbaar dat ook op Pinkpop zoiets ingevoerd wordt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat dat op Pinkpop niet aan de orde is. Maar goed who knows.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zondag is voor mij ook de drukste dag met bands bezoeken. Kan de rest van het weekend mooi besteed worden om bier te drinken
Afgelopen 183 jaar is het nog niet gedaan dus het zo ook zomaar niet kunnen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom niet? Als het op andere grote festivals ook gedaan wordt, lijkt het me totaal niet ondenkbaar dat ook op Pinkpop zoiets ingevoerd wordt.
Vrijdag, zat, zon, maandag drinkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:17 schreef ErikT het volgende:
[..]![]()
Zaterdag indrinken, zondag hoogtepunt (lekker in vorm), maandag rustig afbouwen (=bier drinken).
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |