It better bequote:Op woensdag 31 mei 2006 14:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
grapjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
meest geniale smiley!quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die realiseer ik me altijd op tijd dat die er niet in zit, jammer eigenlijk want die is zo geniaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ontkenningsfasequote:Op woensdag 31 mei 2006 14:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
c0nnie in ieder geval nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee sorry saus, geen witte, rooiequote:Op woensdag 31 mei 2006 14:08 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
lekker een sladade kippenongesteldheid eten!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:10 schreef Gebs het volgende:
[..]
It better beom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nickname niet goed kunnen schrijven fasequote:Op woensdag 31 mei 2006 14:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ontkenningsfaseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bahquote:
lekker hardgekookt ongesteld is het lekkerst!quote:
wat loop jij nou weet te bahenquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
lekker hardgekookt ongesteld is het lekkerst!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lekkerquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
daarbij is je nick c0nd0r, de verbastering conniequote:Op woensdag 31 mei 2006 14:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nickname niet goed kunnen willen schrijven faseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bah, bah, bahquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wat loop jij nou weet te bahenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* hoopt op kip vanavondquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
lekker hardgekookt ongesteld is het lekkerst!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gilles de la Tourrette!quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nickname niet goed kunnen schrijven faseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daarbij is je nick c0nd0r, de verbastering connie c0nn13:')
De verbastering is nog altijd c0nniequote:Op woensdag 31 mei 2006 14:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daarbij is je nick c0nd0r, de verbastering connieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja inderdaad!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daarbij is je nick c0nd0r, de verbastering connieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mag ook, maar dat duurt me helemaal te lang, daar moet ik veel te lang over nadenkenquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja inderdaad!.
En mijn echte naam is Gerald.
En als je dat verbasterd dan is het ineens Anjaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn puntquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:13 schreef Gebs het volgende:
[..]
De verbastering is nog altijd c0nnieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kippekuttenvleesch is ook lekker!quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
* hoopt op kip vanavondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja inderdaad!.
En als je dat verbasterd dan is het ineens Ranjaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gerryquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja inderdaad!.
En als je dat verbasterd dan is het ineens Anjaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Godverdeteringbanaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop