quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:03 schreef -Marc- het volgende:
En nu jij nog een plaatje van je kippetje c0nd0r!
aan mij gericht?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:03 schreef Gebs het volgende:
En al gelezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
how sweetquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hier was ze nog klein.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik had het over de foto he niet over je chickiequote:Op woensdag 31 mei 2006 14:05 schreef Gebs het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
grapjequote:Op woensdag 31 mei 2006 14:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik had het over de foto he niet over je chickieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*schreeuwt ----> CHICKIE CHICKY!!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
how sweetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* kippetje kippetje
* toktoktoktok.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
how sweetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* kippetje kippetje
Veel te lang alweerquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:06 schreef Mobster273 het volgende:
is ie weer (ff)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
TJAAAAAAAAAAAAAAAAAK!quote:
met 1 f is het een bloemetje in MSN!quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:06 schreef Mobster273 het volgende:
is ie weer (ff)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wees gerust, ben er zo ook weer weg vanquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Veel te lang alweerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Loopt nog even doorquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
TJAAAAAAAAAAAAAAAAAK!
kippetje zonder kopom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik merk het. fok is weer traagquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:06 schreef Mobster273 het volgende:
ik accepteer de cookies.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:06 schreef Mobster273 het volgende:
het gaat alweer over kippetjes zie ik, connie is toch niet pluimvee-o-fiel he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lekker een sladade kippenongesteldheid eten!quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik merk het. fok is weer traagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die gebruik ik nooit, dus dat zou ik niet wetenquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:07 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
met 1 f is het een bloemetje in MSN!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
TJAAAAAAAAAAAAAK TJAAAAAAAAAAAAKquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Loopt nog even doorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik merk het. fok is weer traagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beter dan andersomquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die gebruik ik nooit, dus dat zou ik niet wetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik betrap er bij MSN overigens wel ooit op Fok! smiley's te gebruiken, erg leuk met de schaamsmileyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.levert erg leuke misverstanden opJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die gebruik ik nooit, dus dat zou ik niet wetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik betrap er bij MSN overigens wel ooit op Fok! smiley's te gebruiken, erg leuk met de schaamsmileyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.levert erg leuke misverstanden opJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die realiseer ik me altijd op tijd dat die er niet in zit, jammer eigenlijk want die is zo geniaalquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:08 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.emo.GIF!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
MSN gebruik ik bijna nooit, dus die infecteert me niet zo snelquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Beter dan andersomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop