Die deelquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En die deel 24en onderaan dan?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
-marc-quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:56 schreef -Marc- het volgende:
Gebs, heb je Maayke eigenlijk al geneukt?
Blij dat je kan lachen om mijn grapjesquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:57 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Die deelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het is jouw OP. ik heb alleen ctrl-c % ctrl-v gedaan plus enkele aanpassingenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
volgens mij is het gewoon goed hoor
quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:56 schreef -Marc- het volgende:
Gebs, heb je Maayke eigenlijk al geneukt?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:45 schreef Gebs het volgende:
[..]
Don't push meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die -marc-quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:57 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Die deelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
--Marc- :-(quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:58 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
-marc-om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
HOU ER NOU OVER OP!quote:
Die uit die TXT?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
het is jouw OP. ik heb alleen ctrl-c % ctrl-v gedaan plus enkele aanpassingen
Zie OPquote:
wie is maayke dan?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:00 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
HOU ER NOU OVER OP!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie OPquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wie is maayke dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie je eigengemaakte OPquote:
Hoe is origineelquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:01 schreef -Marc- het volgende:
Maak er even op veler verzoek van in die OP!
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:01 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ohja die prachtige OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
al gevondenquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:01 schreef Gebs het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zie ook de link in OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
*-marc-quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoe is origineelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zun zusje!quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:03 schreef -Marc- het volgende:
En nu jij nog een plaatje van je kippetje c0nd0r!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop