Niet fappen op me meissie ja!quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:54 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
geen mammies uit mijn FoBo chick archief jatten jah!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als je chickies wil zien moet je in mijn f0b0 kijken hoor...quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wanneer krijgen jullie je eerste kuikentje?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:50 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
neuken kan ze goed!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* fapfapfap.quote:
je wekker gaat!quote:
Jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* fapfapfap.
Maarre serieus dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
over 6 maandenquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wanneer krijgen jullie je eerste kuikentje?
lekker, over 6 maanden een lekker omeletquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
over 6 maandenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
zou ik durven?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
als je chickies wil zien moet je in mijn f0b0 kijken hoor...
fobo rukker till I die!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neequote:Op woensdag 31 mei 2006 14:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zou ik durven?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als het waar is plaats dan een foto van jullie 2quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:57 schreef -Marc- het volgende:
[..]
nee, maar ik doe alsof, want dan lijk ik stoer!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geintje, whahahaha OMGROFLTREINNAARUTRECHT:D;D:D;D:D!!!!111!111!!!!!!111111!ONETWOTHREE!!11:D;d;:D:D;d;dquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Respect hoor!.
Ziet er liev uit!.
nu de volgende vraag, moet ik jou op je woord geloven?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik dacht al zoietsquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Geintje, whahahaha OMGROFLTREINNAARUTRECHT:D;D:D;D:D!!!!111!111!!!!!!111111!ONETWOTHREE!!11:D;d;:D:D;d;d
Ja.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nu de volgende vraag, moet ik jou op je woord geloven?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
NURT!quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Geintje, whahahaha OMGROFLTREINNAARUTRECHT:D;D:D;D:D!!!!111!111!!!!!!111111!ONETWOTHREE!!11:D;d;:D:D;d;d
ok niet doorzichtig enzoquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Heul niet!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok niet doorzichtig enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ok, ik kijk nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop