Ah.. vergetenquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:00 schreef koffiegast het volgende:
[..]
en dat bleek bliksem te zijn en die blonde kwam daar dus achter in diezelfde episode
IRC get met 600kb/secquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:30 schreef L.no het volgende:
Strawberry Panic -19 van Serin is eindelijk uit
och voor een verbinding met max 630 issie best rapquote:
ik probeer meestal bij 1 te blijven, tenzij die andere zo traag is met vertalen. maar meestal kan ik wel wachten aangezien ik de nieuwere series niet direct kijk, maar bewaar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:48 schreef mschol het volgende:
och voor een verbinding met max 630 issie best rap
en doremi release kijk ik ook, ze hebben beide een net iets andere vertaling...
Nani !? ik ben blij als het op 50 kb/sec isquote:
* wacht nog eff op releases van lunarquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:43 schreef L.no het volgende:
Ouran High School Host Club - 18 van For Richer or Poorer
You've got mailquote:Op zondag 13 augustus 2006 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
* wacht nog eff op releases van lunar
en kan je me de url naar de site van Your-mon emailen?? (kan ik alle school rumble eps boven 11 downloaden
Serieus?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:50 schreef outcast_within het volgende:
Ik kan niet eens meer mee bewegen met de intro en de engelse tekst mee playbacken
Kiss Kiss fall in lovequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:50 schreef outcast_within het volgende:
ouran blijf ik bij de "orginele" ik vind dat de anderen de geweldige intro zo hebben verneukt. Ik kan niet eens meer mee bewegen met de intro en de engelse tekst mee playbacken
ooo op die manier. hehe nee zo erg is het ook niet hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:25 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Serieus?Zo ken ik er nog 1
![]()
[afbeelding]
kiss kiss fall in lovequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:08 schreef Maraca het volgende:
EP 20 - Ouran High School Host club van For Richer or Poorer is uit..
Ze maken het nu wel erg verleidelijk om die te downloaden i.p.v te wachten op Lunar![]()
waar heb je het over? die richer or poorer heeft ook gewoon de intro erbijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
kiss kiss fall in love
rustig wachten. zonder Intro is het toch niet hetzelfde
nou zeur wannabe, paar posts terug, zie opmerking over de vertaling van de introquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
waar heb je het over? die richer or poorer heeft ook gewoon de intro erbij
heb trouwens de afleveringen van hun gedownd (ik verveelde me!!!) en moet eerlijk zeggen dat de kwaliteit best beroerd is
Hij is er! Hij is er!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:01 schreef mschol het volgende:
08-24 . 23:45 Ouran High School Host Club 18 Lunar AnimeEINDELIJK
oh, je was eerderquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:19 schreef mschol het volgende:
Serin - Strawberry panic 21
en mendoi gaan in september weer verder met himawari
je bent me net voorquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:18 schreef Maraca het volgende:
EP 19 en 20 van Ouran Highschool Host Club van Lunar Anime zijn uit![]()
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:18 schreef Maraca het volgende:
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:18 schreef Maraca het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |