Omg ik lig dubbel...quote:
Klopt, heb je die screencomparisons gezien? Het lijkt wel een compleet andere film!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op alle vlakken superieur aan de Criterion-versie.
Held!!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:11 schreef Timo20 het volgende:
Vanmorgen binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
waar heb je die voor 12 euro?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
Omg ik lig dubbel...![]()
[afbeelding]
4 disc digipack van Gone With The Wind, voor 12 euro...en dan laat de postbode deze gewoon voor de deur liggen ipv briefje om op te komen halen....wtf?! Mijn dvd had net zo goed kwijt kunnen zijn!
quote:
en de Elite versie van E.D. toch ook?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:08 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach ja we zijn pas echt trots als je het hele lijstje hebt natuurlijk(the Evil Dead book of the dead edition, Evil Dead 2 TIN, Evil Dead 2 book of the dead edtion, Army of Darkness R3)
Nee hij is niet op dvd uitgekomen, deze dvd komt rechtstreeks van Sandy Collora, een heel gelimiteerde oplagequote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:20 schreef Shogo het volgende:
Is Batman Deadend tegenwoordig op DVD uit of ben je toevallig aan de exclusieve dvd gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |