Mag ik vragen welke uitgave van "Pulp Fiction" op die foto te zien is?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:55 schreef slindenau het volgende:
Aha, hier is het redelijk te zien (3e van rechts).
[[url=http://cp72227-a.tilbu1.nb.home.nl/dvd/juni06/IMG_0139_small.JPG]afbeelding][/url]
7,5 euro?quote:
waaaaaaaarrrr???quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:41 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
PotC - 3 disc editie, 12 euro
ow man! Die serie is geweldig! Waar heb je hem besteld?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oohh yesssss!!!!
Nadat de eerste zending 'verdwenen' was in de post, is het bij poging 2 dan toch gelukt:
[afbeelding]
Dinosaurs, season 1 & 2. (R1, NTSC, 4 DVD set)
Bij playusa.com.quote:Op woensdag 28 juni 2006 06:58 schreef Retarded het volgende:
[..]
ow man! Die serie is geweldig! Waar heb je hem besteld?
Bedankt voor het linkje, anders was ik waarschijnlijk te lui geweest om naar de website te gaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:05 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen grijp je kans nu het nog kan:
linkje wat ingekort i.v.m. layout verneuking
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:49 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Bedankt voor het linkje, anders was ik waarschijnlijk te lui geweest om naar de website te gaan.![]()
[afbeelding]
Ook voor 12 euro dus.![]()
ach ja we zijn pas echt trots als je het hele lijstje hebt natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:26 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En hij meurt
kinky queen en antichrist zullen trots op me zijn![]()
Oh jah das waar nog 2 te gaan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:08 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach ja we zijn pas echt trots als je het hele lijstje hebt natuurlijk(the Evil Dead book of the dead edition, Evil Dead 2 TIN, Evil Dead 2 book of the dead edtion, Army of Darkness R3)
En de Ezydvd Limited Necronomicon Edition natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:08 schreef AntiChrist het volgende:
ach ja we zijn pas echt trots als je het hele lijstje hebt natuurlijk(the Evil Dead book of the dead edition, Evil Dead 2 TIN, Evil Dead 2 book of the dead edtion, Army of Darkness R3)
Omg ik lig dubbel...quote:
Klopt, heb je die screencomparisons gezien? Het lijkt wel een compleet andere film!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op alle vlakken superieur aan de Criterion-versie.
Held!!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:11 schreef Timo20 het volgende:
Vanmorgen binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
waar heb je die voor 12 euro?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
Omg ik lig dubbel...![]()
[afbeelding]
4 disc digipack van Gone With The Wind, voor 12 euro...en dan laat de postbode deze gewoon voor de deur liggen ipv briefje om op te komen halen....wtf?! Mijn dvd had net zo goed kwijt kunnen zijn!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |