Nummer 18236 van de 40? Die 40 is trouwens vrij nauwkeurig opgegeven zeg, je zou zeggen dat die 3 decimalen niet meer nodig zijn...wie gaat er nu 1/1000e dvd uitbregenquote:
Het is de engelse notatie, die draaien de punt en de komma om.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:31 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nummer 18236 van de 40? Die 40 is trouwens vrij nauwkeurig opgegeven zeg, je zou zeggen dat die 3 decimalen niet meer nodig zijn...wie gaat er nu 1/1000e dvd uitbregen.
Wellicht bedoel je 40.000.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:15 schreef milagro het volgende:
hebben jullie dat ook, DVD's die je steeds oppakt en weer neerlegt "later, komt wel, liever eerst die" om dan na tig keer te denken "nu niet zeiken, kopen gewoon, je wil hem, en dat weet je"![]()
ja, om hem dan vervolgens thuis ook nog een hele tijd te laten liggenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:15 schreef milagro het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
en eindelijk maar eens
[afbeelding]
hebben jullie dat ook, DVD's die je steeds oppakt en weer neerlegt "later, komt wel, liever eerst die" om dan na tig keer te denken "nu niet zeiken, kopen gewoon, je wil hem, en dat weet je"![]()
Te laat!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja, om hem dan vervolgens thuis ook nog een hele tijd te laten liggen
Trouwens ik raad je de nieuwe R1 van Tora Tora Tora aan
welke shop?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Te laat!
Mooie cover!
En, weet je , de extra's kijk ik eigenlijk niet vaak genoeg om , en soms zelfs helemaal niet, om die mooiere uitgave erbij te nemen, ook nog eens.
Ik wil zo graag de boxen van Profiler (tv serie), seizoen 1 heb ik al in regio 2, de rest is alleen in regio 1 versie te krijgen en 2 tot 3 keer zo duur als die regio 2 box was.
Nu zag ik een mooie aanbieding, alle seizoenen samen voor een schappelijke prijs, maar dan zijn de verzendkosten zowat de helft van de aanschaf an sich, en komt er ms ook nog eens tax bij
Geen idee . kan het niet meer vindenquote:
Wij zijn hier niet in Engelandquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het is de engelse notatie, die draaien de punt en de komma om.
En meestal vind ik hem dan niet meerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:15 schreef milagro het volgende:
is ie al uit? of heb je `m gepre-ordered?quote:
Hij zat gisteren (20 juni) bij ons (FRS) bij de vooraad dus die heb ik toen meteen maar meegenomen. Op de 'newsflash' stond ook niets dat hij nog niet in de verkoop mocht, dus ik neem aan van wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
is ie al uit? of heb je `m gepre-ordered?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |