Omg ik lig dubbel...quote:
Klopt, heb je die screencomparisons gezien? Het lijkt wel een compleet andere film!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op alle vlakken superieur aan de Criterion-versie.
Held!!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:11 schreef Timo20 het volgende:
Vanmorgen binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
waar heb je die voor 12 euro?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
Omg ik lig dubbel...![]()
[afbeelding]
4 disc digipack van Gone With The Wind, voor 12 euro...en dan laat de postbode deze gewoon voor de deur liggen ipv briefje om op te komen halen....wtf?! Mijn dvd had net zo goed kwijt kunnen zijn!
quote:
en de Elite versie van E.D. toch ook?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:08 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach ja we zijn pas echt trots als je het hele lijstje hebt natuurlijk(the Evil Dead book of the dead edition, Evil Dead 2 TIN, Evil Dead 2 book of the dead edtion, Army of Darkness R3)
Nee hij is niet op dvd uitgekomen, deze dvd komt rechtstreeks van Sandy Collora, een heel gelimiteerde oplagequote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:20 schreef Shogo het volgende:
Is Batman Deadend tegenwoordig op DVD uit of ben je toevallig aan de exclusieve dvd gekomen?
yep die ookquote:
Ik heb 'm pas geleden bij de Media markt zien liggen voor ¤15.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemand die SE van THe Game al binnen?
Nope, wacht nog steedsquote:Op maandag 3 juli 2006 11:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemand die SE van THe Game al binnen?
damn...quote:
Neuh...quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
damn...
heb je zoveel kortings bonnen gebruikt?
slimquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
Neuh...
Alleen even m'n personeelspasje scannen.
FRS??? Zo ja, venlo?? Zo ja... HOI!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
Neuh...
Alleen even m'n personeelspasje scannen.
Nee, daar ben ik vorig jaar begonnen, heb nu Woensel (Eindhoven) onder mijn hoede.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:52 schreef Retarded het volgende:
[..]
FRS??? Zo ja, venlo?? Zo ja... HOI!!
Bij Sjaak? Nouja, gegroet uit 61 Wijchen!.. en voorheen 78 Nijmegen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik vorig jaar begonnen, heb nu Woensel (Eindhoven) onder mijn hoede.
Hehe, is dat niet onder het minimumloonquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vier euro voor een 19-jarige? Mên, ik haak nu al af
lijkt me ook jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hehe, is dat niet onder het minimumloon?
Schijnbaar niet, maar och, ik doe werk dat ik leuk vind. Ik kan ook wel voor zes euro per uur in een fabriek gaan staan, maar dat lijkt me dus helemaal niets.quote:
Graag gedaan. Hij is in goede handen nuquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:32 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
Met speciale 'spiegelende' Drawer, 11.59 op dvd.nl (bedankt hè Dizer).
Ik heb mooie pioneer boxen voor je in de aanbieding. 60 p/squote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:35 schreef slindenau het volgende:
Misschien komt ie zelfs op een bordenstandaard te staan.
Heb er nu toch 5 over, die ik momenteel wegens ruimtegebrek niet kwijt kan (en omdat ik er afgelopen week 5 heb gekocht omdat ze er wellicht uit gaan bij de blokker).
Maar volgende maand krijg ik een aparte film kamer, met 3 lege billys(die ik waarschijnlijk nog zelf moet gaan kopen ook, bovenop de 700 euro aan HT spul
).
En nog iets grappigs, dit is mn eerste gele keepcase.
Sorry, we zijn een EP: winkel en we hebben alleen maar duur spul met af en toe een goede aanbiedingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:41 schreef slindenau het volgende:
Dan leuk een aardig van je, maar dan moet ik nog steeds een center en rears zien te regelen. En met 120 euro voor 2 fronts is dat al duurder dan de Eltax Universe 5.0 set.
idd. ja!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:20 schreef linebear het volgende:
die heb ik ookzeker cool.... alleen damn wat stonk ie zeg
Damm die ziet er cewl uit.quote:
ik heb de oude versie hier liggen, kopen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm die ziet er cewl uit.
De film is natuurlijk super
hehe eindelijk!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:14 schreef AntiChrist het volgende:
vandaag gekocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:14 schreef AntiChrist het volgende:
vandaag gekocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
iedereen heeft z'n eigen klassiekers...quote:Op zondag 9 juli 2006 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ken uw klassiekers.
Gelukkig nietquote:Op zondag 9 juli 2006 21:20 schreef slindenau het volgende:
Tarzan uit het jaar 0. Zijn die al in kleur
?
Wargames is inderdaad nieuwe, een Regio 1tje van dvdpacific. Wierd Science is ook in R2NL verkrijgbaar, sterker nog het is zo'n multi-language DVD die verkocht wordt in het hele PAL gebied (heel Europa, Australië en Rusland dus). De engelse versie is ook Nederlands ondertiteld bijv. Ik zie net dat de FRS hem voor EUR 7,99 in huis heeft.quote:Op donderdag 13 juli 2006 06:08 schreef slindenau het volgende:
Dat is een hoop. Wargames heb ik ook, waar heb jij em gekocht en was die nog helemaal nieuw? Ik had em via de frs een tijdje geleden, maar dat was dus zon 'gebruikte' versie volgens mij. Frs personeel
.
En is weird science ook los als R2NL verkrijgbaar al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |