Nou, ik vroeg of het bedrijf dat kon doen. Verwijderen. Maar dat gaf ook schadequote:Op woensdag 29 september 2010 21:07 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja. Misschien kreeg hij de indruk dat je dacht dat je het er echt gewoon uit zou kunnen trekken en that's it.
Het gaat toch over spanplafonds? Ik heb nog niet zo vaak een behangen plafond gezien. Denk ook niet dat behangplak goed op pvc of plastic blijft plakken.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef MouseOver het volgende:
Volgens mij kun je die halogeenspotjes niet zomaar vervangen.. 20 watt is met twee pinnetjes als ik me niet vergis, en dat past niet 1:1.
Wat betreft muren kapotmaken zou ik me niet te druk over maken. Je kunt zoiets vaak wel aardig bijstrijken (en vervolgens waarschijnlijk wel behangen). En als het serieus erg wordt kun je nog altijd een gipsplafond erin zetten, een cm lager dan het spanplafond nu zit. Dan bedekt het eventuele beschadigingen en zo'n gipsplafond inbouwen heeft niet zoveel om het lijf.
Het spanplafond hangt er al. Het gaat erover of het een ravage oplevert om het weg te halen. Ik stel dat zelfs als het een ravage oplevert je dat alsnog relatief eenvoudig kan oplossen door er alsnog een gipsplafond voor in de plaats te hangen. Je bent niet gedwongen om de muren te repareren, als er redenen zijn die dat erg moeilijk maken.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:16 schreef Forno het volgende:
[..]
Het gaat toch over spanplafonds? Ik heb nog niet zo vaak een behangen plafond gezien. Denk ook niet dat behangplak goed op pvc of plastic blijft plakken.
Ik denk dat een gipsplafond meer werk is dan zo'n spanplafond. Een netjes gestuct plafond kost nog meer tijd.
Weetniet, ik googlede op afbeeldingen voor '20 watt halogeen led'. Dan zie je dat die halogeentjes meestal spotjes zijn met twee pinnetjes eraan. Tussen de plaatjes staat hetzelfde type maar dan in led uitvoering. Dat zie je aan de afbeelding, bij ledjes zie je meestal ofwel losse ledjes zitten, ofwel je ziet een grote lens zitten.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
En die plug en play leds, nice. Waar te halen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |