Die vraag had ik nog gemist: ik heb 1 lichtpunt dat ik nog niet gebruik. Die zit boven de zithoek, en is nog niet doorgeprikt. Er zit boven het zeil een stellage met een plank van 25cm bij 25cm daar kun je je lamp inschroeven. Stel je wilt die lamp weer weghebben dan kun je er gewoon zo'n afdekplaatje opschroeven net als bij een normaal plafond.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:38 schreef sanger het volgende:
@sop; is er ook een oplossing als je bijvoorbeeld een extra lichtpunt wilt maken die je niet meteen wilt gebruiken? Bij gipsplafonds heb je hiervoor opzetkapjes etc. Is er voor spanplafonds een specifieke oplossing voor?
Ligt eraan hoe hard je het doet MO.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:06 schreef MouseOver het volgende:
Als je de deur dichtmaakt, beweegt het dan mee?
't is geen PVCquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:12 schreef _VoiD_ het volgende:
maar smelten van pvc geeft giftige rookdampen. Lijkt me niet echt lekker om doorheen te moeten als je huis in de fik staat. Helemaal niet als je dan ook nog hete druppels in je nek krijgt.
Zelfde als met plastic schrootjes.
Die lui maken dat spul van PVC. Je hebt ook een pvc vrije oplossing, dit werd in het kunststofbedrijf waar ik jarenlang gewerkt heb erg veel geproduceerd, daar noemden ze het Perl-S. Of dit gebruikt wordt voor spanplafonds weet ik niet.quote:Dumaplast is a leading manufacturer and supplier of exterior pvc wall cladding and siding, pvc window boards and window shutters, as well as decorative interior wall panelling, waterproof shower and bathroom panelling and lightweight ceiling panels.
Dumaplast pvc products are oriented towards the professional and do-it-yourself markets in Western and Eastern Europe, and more recently also North and South America.
Kijk eens hier en zoek even een vakbedrijf bij je in de buurt: http://www.plameco.comquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:35 schreef newenergy het volgende:
Hallo.
Sinds vandaag heb ik ook een spanplafond.
Ik ga verhuizen en wordt er nu mee gekonfronteerd.
Nu wil ik het graag witten kun je mij advies geven?
Groet Evi
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:14 schreef veldmuis het volgende:
Als ik het zo lees is het voor iemand die een beetje handig is een betere oplossing om gipsplaten weg te schroeven en daartegen te laten stuken?
Een spanplafond witten lijkt me trouwens raar?_
Whehe, mijn oom heeft een tijdje terug per ongeluk een bord kip met kerrie tegen het plafond aan gegooid (hij schrok ergens van tijdens het opscheppen). Mijn tante helemaal in paniek, meteen gaan schrobben en boenen, zonder resultaat. Maar na een week was het toch helemaal weggetrokken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:07 schreef Anne het volgende:
Mijn tante heeft het een tijdje geleden ook laten doen.
Maar, nu kun je zelf niks meer aan het plafond hangen, toch?
Wat ik me wel afvraag bij een spanplafond, hoe kom ik bij de centraaldoos ingeval van storing odquote:Op zondag 28 februari 2010 20:13 schreef ronald32 het volgende:
[..]
inderdaad, ik heb een spanplafond maar een spanplafond hoef je
niet te witten. Ik tenminste niet.
echt super strak zit het en ook glimt het niet (zoals ik wel eens heb gezien)
De kleur kon ik zelf uit kiezen en ook de spotjes, wat eerst niet kon want ik
had betonnen platen als mijn plafond. Ook het zat er binnen 1 dag in! wat ik ook super
vond, mijn vrouw was overdag thuis gebleven, en toen ik sávonds thuis kwam zat het het al in!
met mijn toestemming staat er een foto op de site van het bedrijf van mijn spanplafond.
http://www.npsplafonds.nl/data/renovatie.html
ja, of je kan toch je muren laten stucken?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef MouseOver het volgende:
Volgens mij kun je die halogeenspotjes niet zomaar vervangen.. 20 watt is met twee pinnetjes als ik me niet vergis, en dat past niet 1:1.
Wat betreft muren kapotmaken zou ik me niet te druk over maken. Je kunt zoiets vaak wel aardig bijstrijken (en vervolgens waarschijnlijk wel behangen). En als het serieus erg wordt kun je nog altijd een gipsplafond erin zetten, een cm lager dan het spanplafond nu zit. Dan bedekt het eventuele beschadigingen en zo'n gipsplafond inbouwen heeft niet zoveel om het lijf.
Ja. Misschien kreeg hij de indruk dat je dacht dat je het er echt gewoon uit zou kunnen trekken en that's it.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, of je kan toch je muren laten stucken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |