dat doet ie nog steeds iedere dagquote:
en behaardquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Was ze Fransch?.
Die zijn geil!.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar ben ik nog steeds mee bezigquote:
Ach dat gezeik altijdquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:01 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
en behaardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mijn lerares Frans was een autoritaire pot, daar had je helemaal niks aan....quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:59 schreef Gebs het volgende:
Mijn lerares frans daar integenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jij likt toch ook geen hond zun staart?!quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach dat gezeik altijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ken je zo goed dat ik al 2 posts eerder je antwoord geefquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:01 schreef Gebs het volgende:
[..]
Daar ben ik nog steeds mee bezigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alsof het zo erg isquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jij likt toch ook geen hond zun staart?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hij raakt waarschijnlijk ook niet opgewonden van een hond....quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jij likt toch ook geen hond zun staart?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het begint eng te wordenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ken je zo goed dat ik al 2 posts eerder je antwoord geefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grootquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:02 schreef Gebs het volgende:
Mijn lerares frans was blond met groote jetsersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jetser?!quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:02 schreef Gebs het volgende:
Mijn lerares frans was blond met groote jetsersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zorgwekkend jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:03 schreef Gebs het volgende:
[..]
Het begint eng te wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
blondquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:02 schreef Gebs het volgende:
ik accepteer de cookies.
is dat net zo iets als fotoshoppen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:04 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik moet nog mentos sjoppen!
Hallo, toen stond ik strak van de hormonen alles wat meer dan gemiddeld was, was goedquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
blondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik bedoelde eingelijk een MINT jointje halenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
is dat net zo iets als fotoshoppen?
Nu nog welquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:04 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hallo, toen stond ik strak van de hormonen alles wat meer dan gemiddeld was, was goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
okquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:05 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik bedoelde eingelijk een MINT jointje halenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat sta ik nu nog...quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:04 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hallo, toen stond ik strak van de hormonen alles wat meer dan gemiddeld was, was goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heul nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:05 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik bedoelde eingelijk een MINT jointje halenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie niet, we weten het nu alleen beter te verbergenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat sta ik nu nog...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mar dat mochten jullie eigenlijk niet wetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik maakte maar een grapje!quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heul nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop