Dat hoofdstuk kende je al van voor tot achter en anders omquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:53 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
voor zover je niet al wist waar het over ging, want dat had je veel eerder natuurlijk ook al gelezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De playboy telt niet!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:53 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
voor zover je niet al wist waar het over ging, want dat had je veel eerder natuurlijk ook al gelezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*herinnert zich eigen leraressen biologiequote:Op woensdag 31 mei 2006 10:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
vooral toen ik voor moest doen bij de lerares hoe je moest neucken!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En hij plaktte al heulemaal!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:54 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat hoofdstuk kende je al van voor tot achter en anders omom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mijn lerares biologie was Tooske Breugemquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
*herinnert zich eigen leraressen biologie
*schoonmaker roept, er zit weer eens kots op mijn schermom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
mijn lerares biologie was Tooske Breugemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn lerares was een ventquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
mijn lerares biologie was Tooske Breugemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
geloof je me niet?!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tuurlijk wel!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
geloof je me niet?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
omgebouwd?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:55 schreef Gebs het volgende:
[..]
Mijn lerares was een ventom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat gelukkig nog nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
omgebouwd?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die van mij ook, al deed ik me net wel de vrouwelijke leraressen biologie herinneren, de reactie was niet anders geweest als ik me de mannelijke versie had herinnerdquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:55 schreef Gebs het volgende:
[..]
Mijn lerares was een ventom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel in de planning begrijp ik?.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:57 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat gelukkig nog nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zeg je dat ik lieg?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!.
Tot de wekker gaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou... what's that word again..?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
geloof je me niet?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het lijkt er opquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:58 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zeg je dat ik lieg?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb een hoop verdrongen uit die tijd, ik kan het me niet meer herrinerenquote:
je wil graag een omgebouwde?quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het lijkt er opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bedoeld weggedronken!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:59 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik heb een hoop verdrongen uit die tijd, ik kan het me niet meer herrinerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
misschien maar goed ookquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:59 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik heb een hoop verdrongen uit die tijd, ik kan het me niet meer herrinerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Auto?.quote:
Was ze Fransch?.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:59 schreef Gebs het volgende:
Mijn lerares frans daar integenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop