quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:31 schreef Gebs het volgende:
[..]
Het was ook het enigste wat werkte aan het projectom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik had samen met Gast aan dat stuk gewerkt trouwensJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach jah we hebben het gehaald het project dusquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goeie zaakquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:34 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ach jah we hebben het gehaald het project dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat gebak eten is altijd heel vervelendquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:36 schreef Mobster273 het volgende:
zo, dat voelt goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en nee, ik heb niet alleen zitten schijten, er bleek ook nog een jarige te zijn dus moest ik ook nog ff een stuk gebak naar binnen werkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, enorm storend ja, gadverdamme wat een kutbezigheidquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:37 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat gebak eten is altijd heel vervelendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig dat je dat er zelf al even bij meldtquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:36 schreef Mobster273 het volgende:
zo, dat voelt goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en nee, ik heb niet alleen zitten schijten, er bleek ook nog een jarige te zijn dus moest ik ook nog ff een stuk gebak naar binnen werkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee, ik laat meestal alles in de WC achter, anders moet ik dadelijk nog een keer....quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gelukkig dat je dat er zelf al even bij meldtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Overigens is er nog over?.
Doe mij dan maar een stukquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gelukkig dat je dat er zelf al even bij meldtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Overigens is er nog over?.
lef heb je welquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:40 schreef Gebs het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een stukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:40 schreef ErwinEHVNL het volgende:
koffieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Me dag is toch al kutquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
lef heb je welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Drol met heimweequote:Op woensdag 31 mei 2006 10:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee, ik laat meestal alles in de WC achter, anders moet ik dadelijk nog een keer....
ok, schiet lekker op dan, allemaal mensen met een kutdag hierquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:41 schreef Gebs het volgende:
[..]
Me dag is toch al kutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uh, uh, uh!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:41 schreef Gebs het volgende:
[..]
Me dag is toch al kutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[WOW][SC] alleen voor mensen met een kutdagquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok, schiet lekker op dan, allemaal mensen met een kutdag hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als ie terugkomt lopen zal ik overwegen iets meer zorg te gevenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Drol met heimweeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan is er niemand minder hier denk ikquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:41 schreef Gebs het volgende:
[..]
[WOW][SC] alleen voor mensen met een kutdagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
drollen lopen nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als ie terugkomt lopen zal ik overwegen iets meer zorg te gevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow jah, nadat c0nd0r mij had toegesproken zie ik weer licht aan het einde van de tunnelquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uh, uh, uh!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat natuurlijk precies het punt was....quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:42 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
drollen lopen nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent het levende bewijs!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:42 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
drollen lopen nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kutdag, kutdag, het is een ongelovelijk kutdag!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan is er niemand minder hier denk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien moet je meer opletten biij biologiequote:Op woensdag 31 mei 2006 10:42 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop