die tunnel naar het paradijs duurt nog 6 dagen, die zal het wel niet zijn, hoewel als het een trein is die eerste tunnel wel een snel dichterbij zou kunnen komenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:42 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ow jah, nadat c0nd0r mij had toegesproken zie ik weer licht aan het einde van de tunnel![]()
De groote vraag is of het een trein is of die uitgang naar het mooie paradijs![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:42 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ow jah, nadat c0nd0r mij had toegesproken zie ik weer licht aan het einde van de tunnel![]()
De groote vraag is of het een trein is of die uitgang naar het mooie paradijs![]()
moralistquote:
Ik ben goehoed!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:46 schreef Gebs het volgende:
[..]
Zag je dat ik ben al licht optimistisch en het is pas ochtend![]()
bijnaquote:
ik dacht dat je niemand met je chagrijn zou lastig vallen?quote:
biologie ging toch alleen over neucken?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:43 schreef Gebs het volgende:
[..]
Misschien moet je meer opletten biij biologie
Sterf dubbel!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik dacht dat je niemand met je chagrijn zou lastig vallen?
lukt je niet erg he
ik ben doorgaans na de eerste keer al dood, maar ik zal het proberenquote:
dat is wel het enige deel waarbij het mannelijke deel van de klas opletquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
biologie ging toch alleen over neucken?![]()
totdat de penissen in beeld kwamen ?!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat is wel het enige deel waarbij het mannelijke deel van de klas oplet
Goedo zo!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ben doorgaans na de eerste keer al dood, maar ik zal het proberen
Niet alleenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
biologie ging toch alleen over neucken?![]()
ik ben ook goedquote:
voor zover je niet al wist waar het over ging, want dat had je veel eerder natuurlijk ook al gelezenquote:
In jouw dromenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
vooral toen ik voor moest doen bij de lerares hoe je moest neucken!![]()
Dat hoofdstuk kende je al van voor tot achter en anders omquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:53 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
voor zover je niet al wist waar het over ging, want dat had je veel eerder natuurlijk ook al gelezen
De playboy telt niet!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:53 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
voor zover je niet al wist waar het over ging, want dat had je veel eerder natuurlijk ook al gelezen
*herinnert zich eigen leraressen biologiequote:Op woensdag 31 mei 2006 10:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
vooral toen ik voor moest doen bij de lerares hoe je moest neucken!![]()
En hij plaktte al heulemaal!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:54 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat hoofdstuk kende je al van voor tot achter en anders om![]()
mijn lerares biologie was Tooske Breugemquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
*herinnert zich eigen leraressen biologie
*schoonmaker roept, er zit weer eens kots op mijn scherm
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
mijn lerares biologie was Tooske Breugem![]()
Mijn lerares was een ventquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
die van mij ook, al deed ik me net wel de vrouwelijke leraressen biologie herinneren, de reactie was niet anders geweest als ik me de mannelijke versie had herinnerdquote:
nou... what's that word again..?quote:
het lijkt er opquote:
je wil graag een omgebouwde?quote:
Je bedoeld weggedronken!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:59 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik heb een hoop verdrongen uit die tijd, ik kan het me niet meer herrineren![]()
misschien maar goed ookquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:59 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik heb een hoop verdrongen uit die tijd, ik kan het me niet meer herrineren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |