Ik wel!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent best een beetje gek somsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doen jullie allemaal een ICT opleiding ofzoquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik ga zo wel ff photoshoppen!
Grafisch ontwerp en 3D ontwerpquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:14 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Doen jullie allemaal een ICT opleiding ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet je daar ICT voor doen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:14 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Doen jullie allemaal een ICT opleiding ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel om het er een beetje koewl uit te laten zien natuurlijk!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Moet je daar ICT voor doen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heeft er idd NIETS mee te makenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Moet je daar ICT voor doen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan niet photoshoppen hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:16 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
heeft er idd NIETS mee te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat valt dus nog best in te halen!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:17 schreef ErwinEHVNL het volgende:
180 ofzow?!
vooral omdat ik om 18.00 weer moet werkenquote:
Ik heb hongerquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar draai ik mijn hand niet voor om!.
Oooo dan!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:18 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
vooral omdat ik om 18.00 weer moet werkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb palingworst!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb hongerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lekker bier drinken!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:18 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
vooral omdat ik om 18.00 weer moet werkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hou is opquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
4x?
Ik moet je inhalenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hou is opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
schumacher stijl!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik moet je inhalenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
rjie zonder te remmen!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:21 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
schumacher stijl!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop