quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:57 schreef Panthera1984 het volgende:
Potverdomme, ik kan de main quest niet uitspelen.Sla hem eens op zijn dikke teen en ren er dan langs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
ik miste er ook 1 en heb heel wat tijd doorgebracht in dat kasteel enz. Echt mazzel dat ik hem tegenkwam toen ik aan het rondneuzen wasquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Same, mistte er nog één. Die ik echt nooit had gevonden anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:16 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Ja dat hielp bij mij ook.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sla hem eens op zijn dikke teen en ren er dan langs.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:16 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
ik miste er ook 1 en heb heel wat tijd doorgebracht in dat kasteel enz. Echt mazzel dat ik hem tegenkwam toen ik aan het rondneuzen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Zo ben ik ook een zooitje armor kwijt geraakt inderdaad en één of andere loeidure staf die ik nog wilde verkopen als mijn barterskills wat beter werden of ik in geldnood zatquote:Op donderdag 15 juni 2006 02:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ideaal. Kom ik erachter dat ik al m'n armor ben kwijtgeraakt die ik in een kist had bewaard na 130 uur spelen.En dat waren er veel, echt heel veel.
Ging altijd goed totdat ik ging verhuizen naar de Arch-Mage kamer waar ik alles had opgeslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:59 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Necroplasms voorJa daarvoor heb ik er vijf nodig. Maar wat zijn het dan precies? En kan je spoken killen met een enchanted weapon of met zilveren pijlen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
Silver longblade.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:33 schreef Guerra het volgende:
[..]
Ja daarvoor heb ik er vijf nodig. Maar wat zijn het dan precies? En kan je spoken killen met een enchanted weapon of met zilveren pijlen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Met alle zilveren wapens kun je spoken doden btw.quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:15 schreef HAL9000S het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gallorini :W
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |