geforce 7800 GSquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:51 schreef Omkron het volgende:
Vanmiddag mijn eerste gate gesloten (kavatch).. moet eigenlijk een nieuwe kaart hebben.. welke kaart draait dit spel op max met gemak?

Ik zit op level 20 en heb nog nieteens naar zo'n gate gekekenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:27 schreef Omkron het volgende:
2e gate gesloten.. level 9 nu.. eerste huisje gekocht (waterfront) ook een opbergkist gekocht.. blijven mijn spullen daar veilig in liggen en worden ze gejat? Ook ben ik gladiator geworden.. hoeveel levels zijn er in de arena nog na gladiator?

Spullen in je eigen huis blijven liggen. Ik ben laatst verhuist van de waterfront naar mijn nieuwe intrek in de Arch-mage room. Was anderhalf uur bezig met alle wapens en armor te verplaatsen, en ik kon 800 tillen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:27 schreef Omkron het volgende:
2e gate gesloten.. level 9 nu.. eerste huisje gekocht (waterfront) ook een opbergkist gekocht.. blijven mijn spullen daar veilig in liggen en worden ze gejat? Ook ben ik gladiator geworden.. hoeveel levels zijn er in de arena nog na gladiator?

Ook niet als je bij downloads kijkt in het spel?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 07:30 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft hij bij jullie al de 360 patch geladen? Ik heb nog geen melding gehad?

Elk wezen wat je dood maakt plunderen, als je 'overencumbered' raakt terug gaan naar een willekeurig dorp en alles verkopen aan een trader, eerst een beetje zoeken wie de beste verkoopprijzen heeft natuurljik. Als je iemand heb gevonden kan je eerst het beste je disposition omhoog lullen bij die persoon en dan met haggle kijken hoe hoog je kan gaan met de verkooppprijzen. Elke keer als je iets verkoopt gaat je disposition een beetje omhoog en dan kan je om de zoveel tijd via dat 'haggle' de verkoop percentage omhoog schroevenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:42 schreef Rayyvin het volgende:
Ik dit spel al een tijdje, speel nu met een magier lvl 9/10. Ik vroeg me af wanneer de geldbedragen gaan binnenstromen. Als ik nu een cave ofzo binnen stap ligt daarin op zijn max aan 150 gold. Dit is met de moeilijkheidgraad op normaal.
Dan kan ik eindelijk eens een beetje spells kopen. Iemand een ideetje?

quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:34 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Heb ik geloot in Oblivion.Volgens mij is de inhoud van die gates heel erg random. Meer afhankelijk van je leven dan van welke gate je hebt. Maar in die gates zijn wel veel leuke items te vinden .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.

Klopt, een imp of een scamp draagt zoiets nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij is de inhoud van die gates heel erg random. Meer afhankelijk van je leven dan van welke gate je hebt. Maar in die gates zijn wel veel leuke items te vinden .

Whehe, irritant is dat ja. Ik ren tegenwoordig gewoon door, ze geven het wel een keer op en anders rekenen de soldaten van de volgende stad wel met ze af.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:57 schreef Guerra het volgende:
Ik heb nu zo'n paard van Jauffre gekregen. Maar kan dat paard niet sneller lopen? Hij loopt een beetje traag namelijk, of scheelt dit per paard? En kan je eigenlijk meppen als je op je paard zit? Want dan kom je een wolf tegen, en moet je elke keer van je paard af.

Beetje jammer ja. Wou al een vette actie doen a la Gladiator.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehe, irritant is dat ja. Ik ren tegenwoordig gewoon door, ze geven het wel een keer op en anders rekenen de soldaten van de volgende stad wel met ze af.

In Oblivion is Cyrodiil inderdaad de enige provincie in Tamriel die je kan verkennen. Andere provincies zitten weer in andere games zoals Morrowind (2002) en Daggerfall (1996).quote:Op maandag 12 juni 2006 22:36 schreef Omkron het volgende:
Is Cyrodiil trouwens de enige map waar je kunt wandelen.. of kun je verder in het spel nog naar de andere delen van de kaart toe?
Ik heb overigens al de eerste cheats al gebruikt.. en heb nu het gevoel dat het hele spel geen zin meer heeft..![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the druids turn to stone...

Had ik dus ook. Ik kwam er echt niet uit na uren zoeken. Toen maar via internet gezocht.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:06 schreef wc-eend het volgende:ik zit nu bij de countess of chorrol.. moet de schilderij dief vinden.. kan alleen niet genoeg bewijs vinden

Same, mistte er nog één. Die ik echt nooit had gevonden andersquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Had ik dus ook. Ik kwam er echt niet uit na uren zoeken. Toen maar via internet gezocht.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |