Nou waarom zou je anders je darmen schoon willen spoelen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:55 schreef blrrrt het volgende:
Een klisma heeft weinig met sex te maken toch?
Whee?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:43 schreef Geqxon het volgende:
Postopkrikker!
Dan doe je toch gewoon meequote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat een verkapte postopkrikkers allemaal
VERDOMME VIEZE KUTMACBOOK STOP HEM IN JE REET EN BRAND IN DE HITTE VAN JE MACBOOK EIKEL!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:49 schreef Adelante het volgende:
ikben gewoon trots op mezelf dat ik dit op m'n nieuwe macbooke kan typen en fok! nu werkt over een zelf geinstalleerd wifi netwerk
Jij hebt er toch ook een?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
VERDOMME VIEZE KUTMACBOOK STOP HEM IN JE REET EN BRAND IN DE HITTE VAN JE MACBOOK EIKEL!
Niet zeuren... je krijgt er een binnenkort tenminstequote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb de mijne nog niet binnen. En ik krijg dan elke keer zo'n agressie-shot als iemand er over begint
Met een PB heb je tenminste een helpdesk die je heerlijk in je reet neemt, zulk genot heb je met een Apple nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet zeuren... je krijgt er een binnenkort tenminste
Ik zit hier met een packard bell notebook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |