Goed ideequote:Op zondag 11 juni 2006 19:32 schreef Adelante het volgende:
klanten zijn gevoelig voor de testen van de consumentenbond: omdat die bravia er nu goed uit is gekomen verkoop je er sowieso meer. aan dizer de schoone taak om de klant een consumentengids onder hun neus te duwen
ik owrd altijd vrolijk van dat muziekje onder die kleurrijke clip, jullie weten vast wel wie dat zingt/speelt?quote:Op zondag 11 juni 2006 19:33 schreef Geqxon het volgende:
Bravia vind ik overhyped. Met die toffe reclame van ze.
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 11 juni 2006 19:33 schreef Geqxon het volgende:
Bravia vind ik overhyped. Met die toffe reclame van ze.
Jose Gonzales - Heartbeatsquote:Op zondag 11 juni 2006 19:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik owrd altijd vrolijk van dat muziekje onder die kleurrijke clip, jullie weten vast wel wie dat zingt/speelt?
dank!quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Er staat hier anders een prachtige Xelos 55 ja
Zo ietsquote:Op zondag 11 juni 2006 19:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
dank!
je hebt 'm 25 keer op één cd gebrand en die klinkt in de store als jij werkt?
En beneden staat er nog een Loewe Systems Credo. Leuke dingetje ja.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:39 schreef Dizer het volgende:
[..]Een Loewe. Overigens ben ik helemaal niet zo een fan van Loewe. Maar ze zijn wel mooi om te zien
Ja wat betreft de Macbook he.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:23 schreef Adelante het volgende:
en een macbook om over te braken is er zeker nog niet?
je wist niet wat je prullenbak was of die banaan, ik denk dat beide door de hoeveelheid fruivliegjes niet meer te herkennen zijnquote:Op maandag 12 juni 2006 16:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik ging laatst in mijn prullenbak kijken (30-35 liter), en daar vond ik een bananenschil van 3 maanden oud. Eerst wist ik niet eens wat het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |