Das waar ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met een PB heb je tenminste een helpdesk die je heerlijk in je reet neemt, zulk genot heb je met een Apple niet
Een beet postopkriknerd schroeft zijn laptop zelf open.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met een PB heb je tenminste een helpdesk die je heerlijk in je reet neemt, zulk genot heb je met een Apple niet
En dan die hardeschijf tussen je billetjes he?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een beet postopkriknerd schroeft zijn laptop zelf open.![]()
hemelvaart (25 mei 2006)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:55 schreef Geqxon het volgende:
Maar wanneer had jij hem nou besteld, Adelante?
Zo jong en dan al van die rare fantasieen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan die hardeschijf tussen je billetjes he?
Dan hebben ze dat soort fantasieen...als ze jong zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zo jong en dan al van die rare fantasieen.![]()
Verdorie! Ik op 24mei, 1 minuut nadat de winkel open ging.quote:
hebbie een witte of een zwarte?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Verdorie! Ik op 24mei, 1 minuut nadat de winkel open ging.
Ik hoorde dat er gister / eergister in Utrecht al een paar 24-mei Macbooks binnen waren gekomen, ik voel me echt kut nu
Het leven van een applicatie-beheerder in opleiding gaat duidelijk niet over roosjes.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zo jong en dan al van die rare fantasieen.![]()
nice. Ze hebben ze toch nu ook in het zwart?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wit, 2.0Ghz, 80GB HDD, de rest standaard.
Wordt je nu echt zo geil van een laptop?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wit, 2.0Ghz, 80GB HDD, de rest standaard.
Geil, nee. Wel een beetje opgewonden hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:05 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wordt je nu echt zo geil van een laptop?![]()
Ik koop weinig nieuw dat zal 't verschil zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geil, nee. Wel een beetje opgewonden hoor.
Dat wordt zweten dan vannacht.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:11 schreef Adelante het volgende:
trusten....
en m'n vriendin wordt nog steeds warmer als die macbook hoor...
Ik moest mijn tickets ophalen van het reisbureau...en nog een hoop doen...quote:
Warmer dan 80 graden?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:11 schreef Adelante het volgende:
trusten....
en m'n vriendin wordt nog steeds warmer als die macbook hoor...
Maar je hebt wel lekker een stukje gefietstquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:52 schreef Geqxon het volgende:
En mijn fiets zit nu dus helemaal onder de bagger en zand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |