Als je wilt, doe ik mee.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jawel ik ga ook naar bedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eerst even een kleine voorsprong opbouwen op c0nnie. niet dat het zal helpenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hihi, nu heb ik het rijk alleen!quote:
Fufufufufufufuuuuuu.quote:
Hehe jij ook nog wakker?quote:
neeeh juh, jij wel?quote:
Ook nietquote:
pfffffffff kut he.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Ook nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nogal jaquote:
Gelukkig hebben we elkaar nogquote:Op woensdag 31 mei 2006 01:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Nogal jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we elkaar nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat knus zo laat nog!quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:22 schreef VASND het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Gelukkig wel jaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tyf op kutnoob!quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Tyf op kutnoob!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja dat weet je best! Kloontje van wie?!quote:
Van jou.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja dat weet je best! Kloontje van wie?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verrek das waar ook, ik word hier te oud voorquote:
En zo is dat! Oprotten ouwequote:Op woensdag 31 mei 2006 01:27 schreef VASND het volgende:
[..]
Verrek das waar ook, ik word hier te oud voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* VASND popcorn pakt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:29 schreef VASND het volgende:
[..]
En zo is dat! Oprotten ouweom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ohja jij was er ook nogquote:
Tis al goed hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 01:32 schreef VASND het volgende:
[..]
Ohja jij was er ook nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja lekker, thanks!quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Tis al goed hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook wat popcorn?.
Zullen we zo maar eens gaan slapen?quote:
Noh, opzich ben ik nog niet moe.quote:
Mweh ik ben wel moe, maar kan niet slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop